Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41549Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2020, před 5 lety

jan klouda

Znění stížnosti

Dobrý den, Dne 20.4 měla být na adresu Palachova 35 Litoměřice doručena moje zásilka čas doručení měl být 13:00 až 15:00 .V čase 13:15 mi byla doručena sms že mám zásilku ve výdejním místě i přesto že jsem byl v tuto hodinu doma a mobil byl zcela zapnutý tak mi nikdo nevolal a zásilka se z neznámého důvodu ocitla na podacím místě kontaktoval jsem pana Řidiče tel číslo 728202521. Ten mi oznámil že mi udajně telefonoval a že se nemohl dovolat problém jev tom že pán mi nevolal vůbec a už v telefonu byl arogantní a řekl at si stěžuji u vás na centrále že nemůže pravit všechno když toho má tolik. Tím to potvrdil že mi nevolal a že bez ppodání důvodu to odvezl na výdejnu. Doufám že ten to řidič se kterým jsou už po několikáté problémy stím že si dělá co chce bude už konečně potrestát kdyby to bylo poprvé neřeknu nic ale je to už po několikáté předem moc děkuji


Produkt

kontakt řidiče 72820251


Požadované řešení

řešení kontrola pana řidiče jestli dělá svoji práci opravdu dobře


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2020 11:59, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2020 23:22, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.