Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, Dne 20.4 měla být na adresu Palachova 35 Litoměřice doručena moje zásilka čas doručení měl být 13:00 až 15:00 .V čase 13:15 mi byla doručena sms že mám zásilku ve výdejním místě i přesto že jsem byl v tuto hodinu doma a mobil byl zcela zapnutý tak mi nikdo nevolal a zásilka se z neznámého důvodu ocitla na podacím místě kontaktoval jsem pana Řidiče tel číslo 728202521. Ten mi oznámil že mi udajně telefonoval a že se nemohl dovolat problém jev tom že pán mi nevolal vůbec a už v telefonu byl arogantní a řekl at si stěžuji u vás na centrále že nemůže pravit všechno když toho má tolik. Tím to potvrdil že mi nevolal a že bez ppodání důvodu to odvezl na výdejnu. Doufám že ten to řidič se kterým jsou už po několikáté problémy stím že si dělá co chce bude už konečně potrestát kdyby to bylo poprvé neřeknu nic ale je to už po několikáté předem moc děkuji
kontakt řidiče 72820251
řešení kontrola pana řidiče jestli dělá svoji práci opravdu dobře
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.