Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Ted' jsem v zahranici a nemam zadne pripojene sluzby. Pred tyden jsem dostal upozorneni ze mam pripojeny balik dat v roamingu za 199kc. Ale nepozadoval jsem o tom, proste tak zvolil ten operator ze jsem ochoten za to platit.
Balik dat v roamingu
Odstraneni teto sluzby bez uhrady mesicne castky. Ani Mb z tohoto tarifu nevyuzit. Fakt
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Gorkh,
podle informací, které uvádíte, jste využil službu Roaming na den ve světě, za kterou účtujeme poplatek 199 Kč. Podrobné informace o této službě najdete na https://www.vodafone.cz/roamingnaden/.
Tuto službu je možné využít pouze v případě, že ji máte na svém telefonním čísle aktivní. Pokud ji tedy nechcete používat, můžete ji změnit na základní službu World Roaming v samoobsluze Můj Vodafone na https://www.vodafone.cz/muj/nastaveni-sluzeb/zahranici?dl=roaming_service (když se přihlásíte přes tento odkaz, dostanete se přímo do správné sekce samoobsluhy).
Jestli potřebujete se změnou pomoci, kontaktujte nás přes https://tam.je/dotazdtest, rádi se na to s Vámi podíváme.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: