Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#41555Neopravnene pripojovani sluzeb a vyuctovani

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2020, před 5 lety

Anton Gorkh

Znění stížnosti

Ted' jsem v zahranici a nemam zadne pripojene sluzby. Pred tyden jsem dostal upozorneni ze mam pripojeny balik dat v roamingu za 199kc. Ale nepozadoval jsem o tom, proste tak zvolil ten operator ze jsem ochoten za to platit.


Produkt

Balik dat v roamingu


Požadované řešení

Odstraneni teto sluzby bez uhrady mesicne castky. Ani Mb z tohoto tarifu nevyuzit. Fakt


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2020 19:58, před 5 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.6.2020 11:29, před 5 lety

Dobrý den, pane Gorkh,

podle informací, které uvádíte, jste využil službu Roaming na den ve světě, za kterou účtujeme poplatek 199 Kč. Podrobné informace o této službě najdete na https://www.vodafone.cz/roamingnaden/.

Tuto službu je možné využít pouze v případě, že ji máte na svém telefonním čísle aktivní. Pokud ji tedy nechcete používat, můžete ji změnit na základní službu World Roaming v samoobsluze Můj Vodafone na https://www.vodafone.cz/muj/nastaveni-sluzeb/zahranici?dl=roaming_service (když se přihlásíte přes tento odkaz, dostanete se přímo do správné sekce samoobsluhy).

Jestli potřebujete se změnou pomoci, kontaktujte nás přes https://tam.je/dotazdtest, rádi se na to s Vámi podíváme.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 12:57, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.8.2020 07:25, před 4 lety


Anton Gorkh

Hodnocení: