Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#41562Nedoručená zásilka - neseriozní jednání České pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2020, před 5 lety

Zdeněk Hroník

Znění stížnosti

Dnes v 8:41 jsem byl SMS na číslo 724304122 vyrozuměn ,že mi bude doručena zásilka číslo DR 1569370825M dne 20.4.2020 v čase od 8:00 do 14:00 na požadovanou adresu Praha 15 - Uhříněves, ulice Středohorská. Okamžitě jsem odjel z místa bydliště Praha 10 Vršovice, Karpatská 7 na místo doručení, kde jsem byl asi v 9:25. Do 14:00, nikdo nepřijel, nikdo se mi neozval a když jsem sám vícekrát volal na kontaktní číslo řidiče, uvedené v SMS zprávě 603488452, telefon nikdo nebral.
Neseriosnost vidím v nulové komunikaci z vaší strany a nemožnosti se kamkoliv dovolat, včetně Depa Praha 701, na linku 603488646 z mé strany. A samozřejmě v nedoručení zásilky ve slíbeném, poměrně širokém časovém rozmezí, které bylo pro mne zbytečnou časovou ztrátou.
Nadávat vám nebudu, ale chtěl bych co nejdříve vědět kdy a jak zásilku doručíte a zda se aspoň za jednání řidiče - nebo nevím kde byla chyba - omluvíte.
Zdenek Hroník, karpatská 7 , 100 00 Praha 10


Produkt

Nedoručená zásilka DR156937082M, přestož bylo doručení oznámeno.


Požadované řešení

Doručení zásilky v nejkratším možném termínu a v časovém rozmezí, které nebude zase vyžadovat 6 hodin čekání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2020 08:57, před 5 lety

Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.