Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
v pondělí 20.4. jsem na základě vašeho letáku vyrazil pro pivo Braník Na Doma. Obešel jsem 4 prodejny! (Třemošná, Plzeň-Gerská, Plzeň-Lidická a Plzeň-U Prazdroje) Nikde nic! V některých prodejnách dokonce provokativně vystavená jiná piva u štítku Braník Na Doma..
Já chápu, že doba je složitá, ale pokud se nějakým zbožím chlubím v letáku, tak bych čekal, že bude k dostání (alespoň jedna jediná plechovka ve čtyřech prodejnách..).
Sbírám plechovky od piva a proto jsem tak zklamán, jinak bych si samozřejmě koupil Prazdroj a nechal to být. Takto doufám, že se polepšíte.
Přeji pěkný den a pevné zdraví.
Jiří N.
Braník Na Doma - plech
Poté, co jsem si udělal výlet za plechovkou a ušel 18km bez vytoužené odměny bych byl nejradši, kdyby mi zmíněný produkt přišel až před dveře.
Ale bude mi stačit, když vyrazím do Penny pro nějaký produkt v akci a najdu ho alespoň v jedné prodejně..
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.