Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#41565Nedostupné akční zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2020, před 5 lety

Jiří Nohejl

Znění stížnosti

Dobrý den,
v pondělí 20.4. jsem na základě vašeho letáku vyrazil pro pivo Braník Na Doma. Obešel jsem 4 prodejny! (Třemošná, Plzeň-Gerská, Plzeň-Lidická a Plzeň-U Prazdroje) Nikde nic! V některých prodejnách dokonce provokativně vystavená jiná piva u štítku Braník Na Doma..
Já chápu, že doba je složitá, ale pokud se nějakým zbožím chlubím v letáku, tak bych čekal, že bude k dostání (alespoň jedna jediná plechovka ve čtyřech prodejnách..).
Sbírám plechovky od piva a proto jsem tak zklamán, jinak bych si samozřejmě koupil Prazdroj a nechal to být. Takto doufám, že se polepšíte.
Přeji pěkný den a pevné zdraví.
Jiří N.


Produkt

Braník Na Doma - plech


Požadované řešení

Poté, co jsem si udělal výlet za plechovkou a ušel 18km bez vytoužené odměny bych byl nejradši, kdyby mi zmíněný produkt přišel až před dveře.
Ale bude mi stačit, když vyrazím do Penny pro nějaký produkt v akci a najdu ho alespoň v jedné prodejně..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2020 11:51, před 5 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2020 22:52, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.