Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41566Neoprávněné naúčtování služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2020, před 5 lety

Jiří Winter

Znění stížnosti

jedná se o seznamovací kancelář. Její služby jsem nevyužil, bez mého souhlasu mě přidali do nějakého klubu. Pokoušel jsem se k nim dovolat, ale bohužel to nešlo. S touto firmou se nedá bohužel spojit.
Dnes jsem obdržel od nich email.:
Dear Mr / Mrs Jiri Winter,

We are writing to inform you that we have now applied to the district court with
jurisdiction for you to obtain the instrument permitting enforcement against you in the
automated order to pay and enforcement order proceedings.

As soon as we have received the instrument permitting enforcement we shall forward it to
the bailiff with jurisdiction for you.

The only way you can still avert this measure is by paying 174,97 EUR immediately.

Insofar as the currently owed amount is transferred entirely and on time, we can confirm you that
the contract is ended and no further claims brought against you.

Yours sincerely,


Auer Witte Thiel
Solicitors
Bayerstraße 27
D-80335 München
Mail: collection@auerwittethiel.com
Telefax: +49 (0)89/ 59 06 83 145


Požadované řešení

Okamžité zrušení členství a nějakých poplatků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2020 13:51, před 5 lety

V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že existuje právní důvod, na jehož základě se může domáhat zaplacení údajného dluhu. Pokud společnost nedoloží, že mezi ní a spotřebitelem byla řádně uzavřena smlouva, nemůže být společnost ve sporu úspěšná. Společnost má před uzavřením smlouvy povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku, o podmínkách ukončení závazku a o ceně. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2020 17:43, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.