Počet nahlášených stížností: | 105 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Při zapnutí počítače mi neustále vykakuje a obtěžuje okno s nabídkou Avastu a nabídkou k vyzkušení bezplatného používání na 60 dnů. Je to něco příšerného.
Zamezit neustálemu nabízení vaší služby. Pokud budu mit o ochranu zájem , zakoupim či nainstaluji si ji sám.
|
Tweet |
Dle § 5a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, obchodní praktika je agresivní, pokud s přihlédnutím ke všem okolnostem svým obtěžováním, donucováním, včetně použití síly nebo nepatřičným ovlivňováním výrazně zhoršuje možnost svobodného rozhodnutí spotřebitele. Při posuzování, zda je obchodní praktika agresivní, se přihlíží zejména k těmto okolnostem: načasování, místo a doba trvání obchodní praktiky, způsob jednání, jeho výhružnost a urážlivost, vědomé využití nepříznivé situace spotřebitele, nepřiměřené překážky pro uplatnění práv spotřebitele, nebo hrozba protiprávním jednáním.
Domnívá-li se spotřebitel, že došlo k porušení výše zmíněného ustanovení, mohl by se obrátit na Českou obchodní inspekci, do jejíž působnosti daná problematika spadá.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.