Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den už v roce 2018 mi domů přišel dopis od advokátní kanceláře AUER WITTE THIEL že dlužím za registraci v předplacené člen tví 60euro aze to mám neprodleně zaplatit i s náklady za jejich služby 142 euro. Zaplatil jsem převodem na účet a bral jsem to za uzavřené.
Ale dnes 21.4 2020jsem měl ve schránce dopis se stejným obsahem na částku 125euro. Tak jsem na internetu vyhledal tu stránku kde jsem se registroval i když jsem účet zrušil po prvním dopise najednou jsem byl zas přihlášen a částka činila 4999kc. Tu jsem uhradil pak mi napadlo že to bude podvod kouknu na dtest a bylo to tak hned sem volal na svou banku jestli transakci zastaví ale bohužel už to nešlo. Zazadal jsem banku o reklamaci platby a teď čekám co bude. Můžete mi prosím říci co dělat? Na těch dopisech není žádné razítko jen napsáno AdvOKAT
Internetová komunita sexprofi.cz
Zadam aby přestali chodit tyto dlužné dopisi a zrušení dluhu snimi spojené a vrácení peněz ve výši :142 eur a 4999Kc
|
Tweet |
Pokud spotřebitel vypověděl smluvní závazek, který byl mezi ním a společností Dateyard, AG, pak společnost nemá oprávnění požadovat po spotřebiteli poplatky za období, které následuje po účinnosti výpovědi. Pouhé smazání účtu není výpovědí závazku. Smazáním účtu se spotřebitel pouze připraví o přístup k obsahu webových stránek.
Pokud spotřebitel závazek výpovědí neukončil, doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti ve smyslu ustanovení § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné. Bylo by proto patrně možné namítat neplatnost smlouvy, a tudíž i neoprávněné strhávání poplatků.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: 41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.