Společnost


Cupidi Bellator Holding & Co, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:91
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41585Nevrácení zboží ani peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2020, před 5 lety

Kamila Vašíčková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Na e-shopu Modrý Holub jsem si objednala boty, které po jejich obdržení vypadaly velmi nekvalitně, tak jsem žádala o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Natož mi e-shop odpověděl na reklamaci, já chtěla odstoupit od smlouvy.
E-shop velmi dobře komunikoval (v prosinci 2019 a lednu 2020), jen jejich vyjádření bylo: není nám to příjemné, avšak ani při nejlepší vůli nemůžeme Vaši reklamaci uznat za oprávněnou. Vaše reklamace byla tedy zamítnuta. Co se týče produktů, které prodáváme, u všech jsou uvedeny informace i fotografie (vzhled, materiál, barvy ...). Zákazník si může veškeré informace předem přečíst a zvážit, zda mu zboží bude vyhovovat.
Nyní se mi neozývají vůbec a nereaguji, e-mail už neexistuje.
Jak mohou postupovat? dostanu peníze nebo aspon z principu ty boty zpět?
s pozdravem,
Kamila Vašíčková


Produkt

boty


Požadované řešení

Vrátit zpět peníze nebo ty boty (z principu)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2020 20:05, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého zákonného práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu a toto zboží navíc prodávajícímu vrátila, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2020 22:27, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.