Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41588Podvodné jednání , nekontaktní , Podnět na společné trestní stíhání.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2020, před 5 lety

Marcell Vallas

Znění stížnosti

Společnost je nekontaktkní a po několika důrazných emailech kde jsem oznamil ukončení jakékoliv spolupráce mi strhla peníze z účtu, kde se tím dopustila trestního činu. Hledám další podvedené k podání společného trestního oznamení za podvod.


Požadované řešení

Společnpu žalobu za podvod ve velkém rozsahu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2020 18:29, před 5 lety

Pokud spotřebitel smluvní vztah ukončil odstoupením od smlouvy nebo výpovědí smlouvy, není společnost oprávněna účtovat částky po ukončení závazku. Pokud by částku účtovala, aniž na tomu měla trvající nárok vyplývající z řádně uzavřené smlouvy, jednalo by se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti, které je dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinna vydat spotřebiteli.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2020 14:54, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.