Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Společnost je nekontaktkní a po několika důrazných emailech kde jsem oznamil ukončení jakékoliv spolupráce mi strhla peníze z účtu, kde se tím dopustila trestního činu. Hledám další podvedené k podání společného trestního oznamení za podvod.
Společnpu žalobu za podvod ve velkém rozsahu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel smluvní vztah ukončil odstoupením od smlouvy nebo výpovědí smlouvy, není společnost oprávněna účtovat částky po ukončení závazku. Pokud by částku účtovala, aniž na tomu měla trvající nárok vyplývající z řádně uzavřené smlouvy, jednalo by se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti, které je dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinna vydat spotřebiteli.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.