Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Protože chceme, aby se v naší nabídce pořád dalo dobře vyznat, rozhodli jsme se ji o něco zjednodušit. Proto váš současný starší tarif automaticky převedeme na speciální tarif 50 síť nesíť, se kterým budete mít 50 minut volání do všech sítí v ČR jen za 149 Kč měsíčně.
O toto nemám zájem. Automaticky mi zruší naspořený kredit ve výši cca 5700Kč.
Navštívil jsem pobočku i volal na infolinku. Nabídli mi kompenzaci cca v 10% této hodnoty navíc pro mě absolutně nezajímavou. 100min navíc na rok zdarma když neprovolám ani těch 50? Nebo internet v mobilu na rok zdarma když mám nokii 6300??
Tarif Kredit 150 - zrušen a nahrazen bez kompenzace ušetřených peněz, tel. č. 603 832 427
Převedení na TWIST a "převedení" kreditu na kredit
|
Tweet |
Zákon o elektronických komunikacích umožňuje jednostrannou změnu smlouvy ze strany poskytovatele služby. Jedná-li se o změnu ustanovení, které vedou ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Zákon dále neřeší vzájemné vypořádání mezi účastníky smlouvy, není zde tedy dán přímý nárok na vrácení peněz ze zákona. Nicméně v této souvislosti je vhodné zdůraznit, že změna se děje z vůle poskytovatele služby a vhodná forma adekvátní kompenzace by odpovídala zásadě poctivosti, která mimo jiné vyjadřuje tezi, že v obchodních vztazích žádná ze stran nesmí při prosazování svých zájmů zneužít práv, která jí na základě zákona vznikla.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.