Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#4160Nechtena zmena tarifu -> ztrata 5700Kč v uspořených částkách

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2014, před 10 lety

Martin Brož

Znění stížnosti

Protože chceme, aby se v naší nabídce pořád dalo dobře vyznat, rozhodli jsme se ji o něco zjednodušit. Proto váš současný starší tarif automaticky převedeme na speciální tarif 50 síť nesíť, se kterým budete mít 50 minut volání do všech sítí v ČR jen za 149 Kč měsíčně.

O toto nemám zájem. Automaticky mi zruší naspořený kredit ve výši cca 5700Kč.

Navštívil jsem pobočku i volal na infolinku. Nabídli mi kompenzaci cca v 10% této hodnoty navíc pro mě absolutně nezajímavou. 100min navíc na rok zdarma když neprovolám ani těch 50? Nebo internet v mobilu na rok zdarma když mám nokii 6300??


Produkt

Tarif Kredit 150 - zrušen a nahrazen bez kompenzace ušetřených peněz, tel. č. 603 832 427


Požadované řešení

Převedení na TWIST a "převedení" kreditu na kredit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2014 15:51, před 10 lety

Zákon o elektronických komunikacích umožňuje jednostrannou změnu smlouvy ze strany poskytovatele služby. Jedná-li se o změnu ustanovení, které vedou ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Zákon dále neřeší vzájemné vypořádání mezi účastníky smlouvy, není zde tedy dán přímý nárok na vrácení peněz ze zákona. Nicméně v této souvislosti je vhodné zdůraznit, že změna se děje z vůle poskytovatele služby a vhodná forma adekvátní kompenzace by odpovídala zásadě poctivosti, která mimo jiné vyjadřuje tezi, že v obchodních vztazích žádná ze stran nesmí při prosazování svých zájmů zneužít práv, která jí na základě zákona vznikla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 19:20, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.