Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#41600Už 3. problém s Depo Rudná

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2020, před 5 lety

Diana Roubalová

Znění stížnosti

Objednala jsem si v obchodě zboží a obchod mi objednávku potvrdil. Potom jsem dostala email o převzetí zásilky (poštou). Od pošty jsem další den dostala SMS, že převzala balíček. Další den na to, jsem obdržela SMS o tom, kdy bude balíček dovežen. Avšak v daný den, kdy jsem balíček měla obdržet, nedostala jsem žádné informace o stavu zásilky a už uplynula doba, kdy jsem balíček měla mít dávno doma. Volala jsem na Depo Rudná, odkud poštovní dpručovatel měl údajně jet. Tam mi bylo řečeno, že se kouknou na stav. Mezitím mi přišla SMS, že adresát nebyl zastižen doma. Prosím ? Jsem celý den doma, jelikož jsem na mateřské a telefon mám v ruce, zvonek funguje? V čem je problém. Mezitím při hovoru si tedy přečtu SMS a situaci pak řeším s paní na druhé straně telefonu. Ta mi jednou řekne, že se můj balíček nevešel do auta a potom řekne, že to poštovní doručovatel nestihl? Nezlobte se na mě, ale když už lžete, používejte vždy stejnou výmluvu. Pošta mi měla dovézt 2 balíčky o celkové váze 15 kilo dohromady!!! Nemám auto! A na poštu jsem musela s dítětem v kočárku.

Tak takhle ta vaše dokonalá služba funguje. Uplně stejný scénář se mi u vás stal už dohromady 3x. Vaši službu už nevyužiji nikdy a využiju jen schopnější konkurenci.


Produkt

Nedoručená zásilka !


Požadované řešení

3x poštovné zdarma jako odškodnění!!!!


Nejen, že jsem na poštovném měla potom ztráty, tak mi ještě málem pes umřel hlady!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2020 08:49, před 5 lety

Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.