Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, posílal jsem tablet který byl v silném koženém pouzdře, omotán minimálně 5 vrstvami bublinkaté fólie, v krabici, který ještě byla omotaná tak 10 vrstvami potravinářské fólie... Balík byl pojištěn a poslán jako křehký. Avšak nebyla by to Česká pošta, aby se něco nestalo... Při přepravě prasknul displej. Adresátor balík reklamoval a dnes přišlo oznámení o zamítnutí reklamace. A co mě nejvíc rozčililo bylo že psali, že tablet byl omotán cca jednou vrstvou bublinkaté fólie. Snad po tom balíku někdo musel skákat, aby se zničil... A ještě psali že byl volně vložen do krabice, přitom se v krabici ani nehnul... Jak mám postupovat teď pokud s reklamací nesouhlasím? Děkuji
Ipad
Uhrazení škody Českou poštou.
|
Tweet |
Pokud Česká pošta, s. p. reklamaci nevyhoví, nebo jí vyhoví částečně, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.