Společnost


SERVIS ZK ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4161Chip Tuning řídící jednotky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2014, před 10 lety

Magdalena Kuruczová

Znění stížnosti

Dne 19.6 2014 jsem uzavřela smlouvu o dílo se společností ABC real&servis s.r.o. Předmětem smlouvy byla optimalizace dat elektronické řídící jednotky - úprava motorového vozidla - chiptuning. Asi po dvou měsících od údajného chipu jsem navštívila autorizovaný servis, kde mě servisní technik vozidlo zkontroloval a sdělil mi, že k žádné úpravě nedošlo, že auto má 96 kw, což odpovídá továrnímu výkonu motoru. Ihned jsem kontaktovala tuto firmu, ale domluva absolutně žádná, nechtěl se mnou komunikovat, vypínal telefon... Dokonce mi sdělil, že si mám nastudovat danou problematiku, pak se teprve bude se mnou bavit. Žádala jsem nezávislou kontrolu výkonu motoru, kterou absolutně odmítli, že nejsou povinni se mnou kamkoli jezdit. Po důkladné kontrole smlouvy a obchodního rejstříku firem jsem zjistila, že firma ABC real&servis s.r.o. zanikla dne 10.3.2014 a já mám s touto firmou podepsanou smlouvu dne 19.6.2014. Nyní se firma jmenuje SERVIS ZK ČR s.r.o. Poslala jsem doporučenou poštou reklamaci, ale pochybuji, že tento dopis někdo převezme. Tak počítám, že se vrátí zpět jako nedoručený. To ale uvidíme. Spíš mě zajímá, zda je tato smlouva platná? Jak tuto situaci řešit dál? Kontaktovala jsem již Českou obchodní inspekci ve Zlíně, ale na odpověď mají 30dnů, tak uvidíme co mi poradí.


Požadované řešení

vrácení finančních prostředků, trest pro podvodníky dle platných zákonů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2014 14:26, před 10 lety

Obchodní firma je název, pod kterým je společnost zapsána v obchodním rejstříku. Společnost má povinnost pod tímto jménem vystupovat. V tomto případě zde spatřujeme porušení spíše veřejnoprávních předpisů a doporučujeme spotřebitelce, aby podala podnět živnostenskému úřadu (podnikatel má povinnost označit svou provozovnu obchodní firmou, obchodní firma musí být uvedena na dokladu o poskytnutí služby apod). Pokud je společnost ve smlouvě dostatečně idenfitikována např. identifikačním číslem, nemá tato skutečnost vliv na platnost smlouvy.
Spotřebitelka má právo uplatnit reklamaci a požadovat uvedení reálného stavu do souladu se smlouvou. Na vyřízení reklamace má společnost dle zákona o ochraně spotřebitele maximálně 30 dnů. Takové jednání lze dle našeho názoru charakterizovat i jako podstatné porušení smlouvy, které zákládá nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2106 občanského zákoníku.
Pokud je poškozených více a při plnění smlouvy probíhá vždy stejný scénář, ve kterém společnost žádnou úpravu neprovede, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení na Policii ČR nebo státnímu zastupitelství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 11:58, před 10 lety

Společnost SERVIS ZK ČR s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.