Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41610přeplněný vlak

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2020, před 5 lety

Marcela Sedláková

Znění stížnosti

Pravidelně cestuji na trase Plzeň - Domažlice. V poslední době - v nouzovém stavu - jezdí jen jeden přeplněný vagón - dnes 21.4.2020 odjezd z Plzně ve 14.18 hodin - přeplněno, lidé seděli jeden vedle druhého, stáli na chodbě - přestože mají být 2 metry od sebe. Jedná se o opakovaný stav. Nechápu, že České dráhy nedají 2 vagony. Vzhledem k tomu, že Domažlice jsou nejvíce nakažený region koronavirem. Jo to velká nezodpovědnost vedoucích pracovníků.
S pozdravem
Sedláková M., Nýřany


Požadované řešení

- dát na trať více vagonů !!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2020 11:25, před 5 lety

„Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.