Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pravidelně cestuji na trase Plzeň - Domažlice. V poslední době - v nouzovém stavu - jezdí jen jeden přeplněný vagón - dnes 21.4.2020 odjezd z Plzně ve 14.18 hodin - přeplněno, lidé seděli jeden vedle druhého, stáli na chodbě - přestože mají být 2 metry od sebe. Jedná se o opakovaný stav. Nechápu, že České dráhy nedají 2 vagony. Vzhledem k tomu, že Domažlice jsou nejvíce nakažený region koronavirem. Jo to velká nezodpovědnost vedoucích pracovníků.
S pozdravem
Sedláková M., Nýřany
- dát na trať více vagonů !!!!!!!
|
Tweet |
„Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.