Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v 7/2019 jsem si u Vaší společnosti zakoupil boty Air Max 97
Po pár nošení se mi začali odlepovat podrážky
U bot s cenou 4890 Kč bych to opravdu nečekal, tímto bych chtěl boty reklamovat
4213547004
Výměna za stejné zboží
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatit práva z vad prostřednictvím reklamace i na dálku. Jako nejefektivnější varianta se jeví e-mailová komunikace, kdy spotřebitel může společnosti poskytnout kromě písemného vyjádření (ve kterém by měl identifikovat kupní smlouvu, výrobek, vadu a požadované řešení) i fotografie vady, které by mohly společnosti pomoci v dalším rozhodování o procesu reklamace (např. bude-li vada zcela zjevná, společnost může reklamaci uznat okamžitě a nebude patrně ani nutné obuv doručovat společnosti k bližšímu posouzení; naopak bude-li situace "hraniční", společnost si patrně obuv vyžádá k expertize). Nebude-li společnost reagovat, že možné uplatnit práva z vad i formou doporučeného dopisu.
V komunikaci by si obě strany měly vyjasnit, zda bude nutné, aby byl výrobek doručen společnosti k posouzení odůvodněnosti reklamace a pokud ano, pak také kam by měl spotřebitel vadnou obuv doručit.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.