Společnost


Hera Fashion Investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#41631Nedodané a zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 9 minut

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2020, před 5 lety

Adela Halkova

Znění stížnosti

Dobrý den , dne 30.3.2020 byla má objednávka číslo 145917 zaplacena a odeslaná ke mě. Bohužel jsem dosud již žádný balíček nedostala . Když dám vyhledat na podpoře , kde se balíček nachízí , píše mi to , že má objednávka byla zrušena.Prosím o vyřešení .Děkuji


Produkt

Zábavné zubaté roušky -více variant 1: 1, Varianta: D, Fulfillment Status: Fulfilled, Provider: AfterShip, Tracking Number: S00000128310261, Tracking Link: http://track.aftership.com/S00000128310261, Date Shipped: 03/30/2020 1 129 Kč 2 Zábavné zubaté roušky -více variant 1: 1, Varianta: B, Fulfillment Status: Fulfilled, Provider: AfterShip, Tracking Number: S00000128310261, Tracking Link: http://track.aftership.com/S00000128310261, Date Shipped: 03/30/2020 1 129 Kč


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz , nebo opětovném doručení zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2020 10:38, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.