Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dňa 26. 2. som na pobočke OC Černý Most reklamovala druhýkrát topánky s rovnakou vadou. Opakovala som že toto je druhá reklamácia, prvá reklamácia prebehla okamžitou výmenou a vystavením nového bloku v 31. ledna 2020. Túto skutočnosť pani do papierov nenapísala.
Vzhľadom na COVID-19 som očakávala nejaké informácie ohľadom reklamácie, prípadné možné zdržania kvôli zavretým pobočkám a podobne, ale nič neprišlo. Bola som však trpezlivá a dala som CCC niekoľko týždňov navyše. V pondelok 20.4. 2020 som kontaktovala zákaznícku linku so žiadosťou o stave reklamácie. Automatický email napísal:
Tato zpráva byla vygenerována automaticky. Prosíme neodpovídejte na ni.
Děkujeme, Vaše hlášení bylo přijato. Odpověď obdržíte během 24 hodin, v pracovních dnech našeho Zákaznického servisu
S pozdravem
CCC
Dva dni neskôr (22. 04.), a stále žiadna odpoveď, skúšala som volať na infolinku ale telefón len 5 minút zvonil bez odozvy.
Jedná sa o takmer mesačné meškanie vybavenia stavu reklamácie s veľmi zlým prístupom. Bola by som rada, keby sa niekto ozval aspoň s informáciami, predsalen to nebol lacný tovar.
Ďakujem
Lasocki 4103-03, veľkosť 38, kód: 2230004558025
V ideálnom stave žiadam o vrátenie peňazí za 2x rovnakú vadu a mesačné meškanie vybavenia reklamácie bez komunikácie zo strany CCC Czech, s.r.o.
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.