Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#41639Neoprávněné naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2020, před 5 lety

Petr Hujer

Znění stížnosti

Dne 22.4.2020 jste mi poslali složenku o nezaplacení nějakého laser.takovou blbost jsem si neobjednal.Jen jednou jsem si u Vás objednal,myslím že to byly roušky za 290 kč.které jsem řádně zaplatil.Prosím udělejte si v tom pořádek.S pozdravem Petr Hujer


Požadované řešení

zjistit chybu ve vaší distribuci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2020 17:09, před 5 lety

Pokud bylo spotřebitelovi doručeno zboží, které si spotřebitel nezakoupil, jedná se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet ani ji o tom vyrozumět. Pokud by společnost žádala zaplacení kupní ceny, musela by v případě sporu prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu dodán.

Zasílání neobjednaného zboží také patří mezi zakázané agresivní obchodní praktiky. Za porušení tohoto zákazu hrozí společnosti pokuta za přestupek až do výše 5 000 000 Kč. Spotřebitel, který je přesvědčena, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz.

Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2020 08:57, před 5 lety

napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.

Děkujeme za informaci.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.4.2020 08:01, před 5 lety


Petr Hujer

číslo 102486445

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.5.2020 07:43, před 5 lety

tato objednávka je zrušena kvůli nezaplacení, pokud platba proběhla prosíme o zaslání potvrzení o platbě.

Napište jestli si přejete objednávku obnovit a spárovat s platbou, nebo formou vrácení peněz.

Děkujeme



Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2020 22:01, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2020 14:09, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.