Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.4.2020 jste mi poslali složenku o nezaplacení nějakého laser.takovou blbost jsem si neobjednal.Jen jednou jsem si u Vás objednal,myslím že to byly roušky za 290 kč.které jsem řádně zaplatil.Prosím udělejte si v tom pořádek.S pozdravem Petr Hujer
zjistit chybu ve vaší distribuci
|
Tweet |
Pokud bylo spotřebitelovi doručeno zboží, které si spotřebitel nezakoupil, jedná se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet ani ji o tom vyrozumět. Pokud by společnost žádala zaplacení kupní ceny, musela by v případě sporu prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu dodán.
Zasílání neobjednaného zboží také patří mezi zakázané agresivní obchodní praktiky. Za porušení tohoto zákazu hrozí společnosti pokuta za přestupek až do výše 5 000 000 Kč. Spotřebitel, který je přesvědčena, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz.
Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.
Děkujeme za informaci.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
číslo 102486445
tato objednávka je zrušena kvůli nezaplacení, pokud platba proběhla prosíme o zaslání potvrzení o platbě.
Napište jestli si přejete objednávku obnovit a spárovat s platbou, nebo formou vrácení peněz.
Děkujeme
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.