Společnost


TIP travel s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41641) NEDODRŽENÍ SMLOUVY + 2) ŠPATNĚ VYŘÍZENÁ REKLAMACE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2014, před 10 lety

Jana Kučerová

Znění stížnosti

AD 1) Uzavřela jsem za sebe a dceru v kanceláři uvedené CK GO SERVICE(jmenovitě s Mgr. D. H.) smlouvu o zájezdu do Chorvatska v termínu od 11.6. do 20.6.2014. Vůbec se nehovořilo o tom, že tato CK zájezd pouze zprostředkovává. Že ve skut. ho pořádá CK TIP TRAVEL s.r.o., Koněvova 1965/208, 130 00 Praha3, IČ:
01740512, DIČ: CZ 01740512.
Tato smlouva byla (po tel. informaci, že se nepodařilo zajistit místo ubytov.) při os. jednání s Mgr. D. H. opravena a nově sjednané změny - konkr. místo ubyt.(= hotel Aurora v městečku Podgora) a způsob stravování (all inclusive) – byly ve smouvě výslovně uvedeny. Považuji za nutné uvést, že změna způsobu stravování na all incl. byla Mgr. H. použita jako vnadidlo, protože jsme s dcerou velice váhaly, zda máme změnu místa ubytování akceptovat. Obě jednající strany smlouvu se změnami opět stvrdily svým podpisem.
Po příjezdu do hotelu Aurora nám ale bylo sděleno, že tento hotel služby all incl. vůbec neposkytuje, což jsem ihned telefonicky u Mgr. H. reklamovala. Bez výsledku. Dle delegátky paní I. R. (z CK TIP TRAVEL)nebylo možno situaci nijak řešit, takže jsme měly zcela nečekaně jen pobyt s polopenzí! O této situaci jsme s dcerou s pí delegátkou sepsaly zápis. S dcerou jsme se CÍTILY PODVEDENY. Cítila jsem se poškozená tím více, že to nebylo první pochybení CK GO SERVICE při zajišť. naší účasti na zájezdu, dokonce jsme odcestovaly z autobus. nádr. v Bratislavě pouhou náhodou, neboť nám bylo chybně sděleno č. nástupiště!!!
Podala jsem v souladu s § 2540 zákona č. 89/2012 Sb., obč. zákoníku, v platném znění, reklamaci, kde žádám poskytnutí slevy z celk. ceny zájezdu. Převzetí reklamace mi potvrdil podpisem asistent CK GO SERVICE.
Vzhledem k tomu, že při sjednávání opravy smlouvy vyjádřila Mgr. H. rozdíl v ceně zájezdu s polopenzí a s all inklusive stravováním částkou 3000 Kč/os., a vzhledem k duš. újmě, kterou jsme zažily a kterou si cením částkou 2000 Kč/os., žádám celkem pro nás obě o slevu z ceny zájezdu v částce 10 000 Kč.
AD 2) Reklamovala jsem služby cest. kanceláře GO SERVICE a nikoliv služby CK TIP TRAVEL, kam Mgr. H. reklamaci směřovala.


Produkt

Mgr. H. nám zájezd nabídla z jednoho konkrét. katalogu, ale při hledání nabídky stravování all inclusiv listovala asi třemi DALŠÍMI katalogy a z jednoho z nich nám tuto nabídku četla. Musela nebo měla vědět, že dává dohromady neslučitelné.


Požadované řešení

Požaduji výše uvedenou slevu 10 000 Kč z celkové ceny zájezdu. A myslím, že by byla vhodná i omluva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2014 10:33, před 10 lety

Smlouvou o zájezdu se pořadatel dle § 2521 občanského zákoníku zavazuje obstarat pro zákazníka předem připravený soubor služeb cestovního ruchu a zákazník se zavazuje zaplatit souhrnnou cenu. Za pořadatele se považuje ten, kdo nabízí zájezd veřejnosti nebo skupině osob podnikatelským způsobem, a to i prostřednictvím třetí osoby.
Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel zákazníka ujistil nebo které zákazník vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, zajistí pořadatel nápravu, pokud si nevyžádá neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu v přiměřené lhůtě, kterou mu zákazník určil, mohl si zákazník zjednat nápravu sám a pořadatel má povinnost nahradit mu účelně vynaložené náklady.
Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu, má zákazník právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Reklamaci lze uplatnit u zprostředkovatele zájezdu, ale ten jí postoupí pořadateli, který zákazníkovi odpovídá za splnění povinností, které jsou sjednány v cestovní smlouvě.
Za služby sjednané v cestovní smlouvě odpovídá pořadatel zájezdu, který poté může svůj nárok uplatnit vůči zprostředkovateli, pokud pochybil.
Frankfurtskou tabulku slev, dle které lze vypočítat přiměřenou výši slevy, si spotřebitelka může stáhnout zde: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu#free.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 14:42, před 10 lety

Společnost TIP travel s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.