Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
neoprávněné naúčtování poplatku 99 Kč týdně
žádám o navrácení finanční částky,které mě společnost neoprávněně strhla z mého účtu, aniž bych k tomu vědomě dala souhlas
Je mě 70 roků a vůbec jsem nevěděla co mám dělat,když mě přišla 4 x SMS a to
1.4., 8.4., 15.4., 22.4.- tedy dnes, že se mě strhává vždy 99 Kč. Pro mě je toto hodně peněz - tedy 396,-Kč a nevím,proč někdo neoprávněně druhého poškozuje.
Proto žádám o navrácení peněz a už mě nikdy-nikdy nekontaktujte a nepoškozujte - tedy společnost Content for Mobile
Tedy nevím,zda odešla poslední čtvrtá částka? tedy z dnešního data 22.4.2020
Děkuji
Dana Klimešová
žádám o navrácení peněz - 396,- Kč a již mě nekontaktujte - tedy společnost Content for Mobile
žádám o navrácení peněz - 396,- Kč a již mě nekontaktujte- tedy společnost
od 20.3 -19.4.2020 a to poslední 22.4.-tedy z dneška bude asi v příštím měsíci- pracovnice z O2 mě dnes toto zablokovala,ale nevím,zda si už dnes peníze sebrali??
takže to bude buď 3 x 99,-Kč 297,-Kč
nebo 4 x 99,-Kč 396,-Kč
moc děkuji,že mě pomůžete s mým problémem,kdy někdo zneužije druhého-slabšího
Dana Klimešová
máme společný účet s manželem-tedy je to na jméno Jiří Klimeš
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.