Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41642Neoprávněné naúčtování poplatku 99 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2020, před 5 lety

Dana Klimešová

Znění stížnosti

neoprávněné naúčtování poplatku 99 Kč týdně

žádám o navrácení finanční částky,které mě společnost neoprávněně strhla z mého účtu, aniž bych k tomu vědomě dala souhlas

Je mě 70 roků a vůbec jsem nevěděla co mám dělat,když mě přišla 4 x SMS a to
1.4., 8.4., 15.4., 22.4.- tedy dnes, že se mě strhává vždy 99 Kč. Pro mě je toto hodně peněz - tedy 396,-Kč a nevím,proč někdo neoprávněně druhého poškozuje.
Proto žádám o navrácení peněz a už mě nikdy-nikdy nekontaktujte a nepoškozujte - tedy společnost Content for Mobile
Tedy nevím,zda odešla poslední čtvrtá částka? tedy z dnešního data 22.4.2020
Děkuji
Dana Klimešová


Produkt

žádám o navrácení peněz - 396,- Kč a již mě nekontaktujte - tedy společnost Content for Mobile


Požadované řešení

žádám o navrácení peněz - 396,- Kč a již mě nekontaktujte- tedy společnost

od 20.3 -19.4.2020 a to poslední 22.4.-tedy z dneška bude asi v příštím měsíci- pracovnice z O2 mě dnes toto zablokovala,ale nevím,zda si už dnes peníze sebrali??

takže to bude buď 3 x 99,-Kč 297,-Kč
nebo 4 x 99,-Kč 396,-Kč

moc děkuji,že mě pomůžete s mým problémem,kdy někdo zneužije druhého-slabšího

Dana Klimešová

máme společný účet s manželem-tedy je to na jméno Jiří Klimeš


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2020 10:07, před 5 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2020 22:29, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.