Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
ráda bych podala stížnost na doručovatelku, která má na starost město Poděbrady. Paní doručovatelka si již 2x ulehčila práci, kdy nevolala, nezvonila, nereagovala na telefon a balík nedoručila. Jediná informace o balíku přišla emailem o doručení do parcel shopu. Chápu, že balík byl větších rozměrů, ale v případě platny dopravy na adresu je její přístup minimálně neprofesionální.
Chápu, že se paní doručovatelce balík o hmotnosti 9kg vykládá z automobilu težko, ale s kočárem přes půl města je nošení balíku z parcel shopu pro mě složitější, z toho důvodu jsou balíky placeny jako doručení na adresu. Bez ohledu na fakt, že balíček z parcel shopu zle vyzvednout pouze v čase do 15:00, což je pro pracujícího člověka nereálný čas.
Žádám nápravu v podobě znovudoručení balíků na adresu popř. vrácení peněz za dopravu. V opačném případě žádám snížení osobního ohodnocení doručovatelky a vytýkací dopis.
č. balíku 1.: 40697603569
č. balíku 2.: 40795730551
S pozdravem,
Petra Housková
Snížení osobního ohodnocení doručovatele, vytýkací dopis doručovateli, vrácení ceny dopravy za oba balíčky.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.