Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 26.8. dopoledne odeslala prodávající paní Věra Iviani z Prahy mou zásilku-již placenou-pod podacím číslem BA0199407461X,kterou jsem dnes 28.8.2014 očekávala na adresu XY. Bohužel dnes nic nedošlo.
Při nahlédnutí sledování zásilky, vidím, že dnes byla zásilka doručena do DEPA 70 a je patrné, že z Prahy šla do BRNA a pak
teprve do Jihlavy. Obávám se, že ani zítra zásilku neobdržím,
neboť v 11 hodin odjíždím mimo Jihlavu a pošta na Sráznou Jihlava
většinou jezdí okolo 12 i později.
Chci tím jenom říci, že Pošta má velmi dlouhé dodací doby, oproti
službám PPL, DPD a jiných.
Bohužel prodejci na Fléru, využívají služeb pošty, takže v tomto
nemám na vybranou. Prostě služby pošty jsou neefektní.
proč balíček z Prahy , který jde do Jihlavy musí jet do Brna a tím se zpozdí o den
mrkněte se na mapu, kde leží Praha, Jihlava, Brno
|
Tweet |
Dle dostupných informací nebyla zvolena služba s deklarovanou dobou dodání. V takovém případě může být doba dodání delší, než u jiného typu služeb.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.