Společnost


Lidová energie s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#41650Neuznání pohledávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2020, před 5 lety

ruda o

Znění stížnosti

Společnost Lidová energie po mě neoprávněně vymáhá pohledávku za předčasné ukončení smlouvy číslo 511121. Smlouva je neplatná. Neoprávněně mě převzali od firmy Comfort energy. Vše jsem řešil telefonicky a emaily, vše by mělo být u firmy Lidová energie zaznamenáno. Po tří měsíční konzultaci mě bylo zděleno, že mě navrátí firmě Comfort energy bez sankcí. Vaším firmu se pokouším kontaktovat, neúspěšně. Prosím kontaktujte mě na telefoním čísle (viz referenční údaj). Děkuji Rudolf Otáhal


Požadované řešení

storno pohledávky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2020 11:47, před 5 lety

Pokud bylo spotřebiteli sděleno, že smlouva mezi ním a společností bude ukončena bez sankcí, a pokud toto sdělení vůči spotřebiteli učinila osoba, která společnost zastupovala, pak dle ustanovení § 430 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že tímto jednání je společnost vázána. V řešené věci to znamená, že pokud bylo spotřebiteli přislíbeno ukončení smlouvy bez sankcí, není společnost následně oprávněna sankce po spotřebiteli požadovat.

Pro chybějící informace ohledně vzniku smluvního vztahu mezi spotřebitelem a společností nemůžeme posoudit, zda smlouva byla uzavřena platně či nikoliv. Pokud by smlouva nebyla uzavřena platně, pak společnost není oprávněna vymáhat na spotřebiteli splnění povinnosti, které plynou z neplatné smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2021 13:25, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.