Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, naletěl jsem stejně jako další ostatní se společností be2 S.a.r.l. Dnes přišel e mail od společnosti Tesch mediafinanz Inkassogesellschaft, že mám zaplatit za členství, včetně pokuty. Telefonicky jsem se pokoušel hovořit s panem Krummenem, který je uveden jako manažer již zmíněné vymahačské společnosti z Německa. Samozřejmě řeči, že pán není v kanceláři, následně, že to se mnou nebude řešit atd. Celé je to naprosto neuvěřitelné a je zřejmě nejvyšší čas zakročit. Co s tím?
File number: 503186294
Be2 S.à.r.l. ./. Pitron, Michal
Dear Mr. Pitron,
The company Be2 S.à.r.l. has appointed us on 20 Apr 2020 with the collection of an outstanding payment. For this
contract concerning membership from 3 Mar 2019, invoice dated on 4 Jan 2020
you owe our client a total amount of EUR163.08.
A detailed list of the principal claim and dunning costs of our client can be seen in the attachement.
Despite all the efforts of our client you have not yet remitted the payment. Therefore you are obligated to pay the outstanding amount plus accrued default costs immediately.
Breakdown of what you owe
The outstanding balance that you need to pay is made up as follows:
our client's basic claim (value of the property for collection charges): EUR82.49
our client's dunning costs, to date: EUR10.39
debt collection charges § 4 Abs. 5 RDGEG i.V.m. §§ 2, 13, Nr. 2300 VV RVG i.V.m. §§ 280, 286 BGB: EUR58.50
debt collection expenses § 4 Abs. 5 RDGEG i.V.m. §§ 2, 13, Nr. 7002 VV RVG i.V.m. §§ 280, 286 BGB: EUR11.70
---------------------------------------------------------
Total amount still outstanding (dated: 22 Apr 2020): EUR163.08
Please make your payment of EUR163.08 into our bank account by 14 days using the payment reference 503186294. Our bank details are:
Sparkasse Osnabrück
IBAN: DE50 2655 0105 0000 2464 47
BIC: NOLADE22XXX
If you do not pay the outstanding balance by 14 days we may pass your account to our debt recovery partners TCM Ukraine, which could result in additional debt collection fees being added to your balance.
If you have any questions regarding your account or regarding your payment, please call us on +49 (0)541 2029-173 or email us at team3@mediafinanz.de.
Yours sincerely
Tesch mediafinanz GmbH
Tesch mediafinanz GmbH
Registered as a debt collection agency
by the District Court Osnabrück
according to § 10 sect. 1 No. 1 RDG
------------------------------------------------------------
Weiße Breite 5
D-49084 Osnabrück
Telefon: +49 (0)541 2029-173
Telefax: +49 (0)541 2029-183
E-Mail: team3@mediafinanz.de
Internet: www.mediafinanz.de
Manager: Markus Krummen
Registered office of company: Osnabrück
Local Court, Osnabrück HRB 210503
Tax number: 212/5725/1371
VAT number: DE261012421
Bank account:
----------------------------------------------------------
Tesch mediafinanz GmbH
IBAN: DE50 2655 0105 0000 2464 47
BIC: NOLADE22XXX
Sparkasse Osnabrück
Please specify AZ 503186294 as the reason for payment!
be2 S.à.r.l. / www.academic-singles.cz 11.1.2020 Vážený pane Michal Pitroň, dne 4.1.2020 byla na Vaši adresu zaslána upomínka k platbě za níže uvedené členství. Ke dni 4.1.2020 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.academic-singles.cz ke dni 3.3.2019 s uvedením e-mailové adresy mpitron@post.cz). Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a. Produkt: 3měsíční Premium členství Forma úhrady: CreditCard MASTER Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že Váš členský poplatek nebyl k datu 4.1.2020 připsán. Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 283,00 CZK. Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 530,00 CZK.
Je potřeba velmi rychle a razantně tomuto člověku znemožnit tento druh podnikání. Jsem přesvědčen, že je to podnět pro medializaci. Na Facebooku není ani jeden zákazník z České Republiky, všechny jsou psány v Ing a jsou falešné.
Napsal jsem tomuto pánovi tento e mail:
Pane Bell,
Vaše nekorektní podnikání předávám policii v obou zemích, kde prezentujete svoje činnosti.
I give your wrong business to the police in both countries where you present your activities.
Ich gebe der Polizei in beiden Ländern, in denen Sie Ihre Aktivitäten präsentieren, Ihr falsches Geschäft.
---------- Původní e-mail ----------
Od: Management pohledávek Academic Singles
Komu: mpitron@post.cz
Datum: 4. 1. 2020 6:00:20
Předmět: NALÉHAVÉ - Academic Singles Platební upomínka
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Spotřebitel se nemůže tímto způsobem dostat do registru dlužníků.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.