Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#41658Nesprávné chování pracovnice České pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2020, před 5 lety

Jiřina Němcová

Znění stížnosti

Můj tatínek jsi chtěl zrušit platbu Sipo, aby se v této době vyhýbal kontaktu s lidmi na poště, a platil vše jen inkasem a trvalým příkazem z účtu. Pracovnice za přepážkou ho neustále přesvědčovala, že může nadále chodit na poštu a vše platit u nich na přepážce. Jsou pracovníci pošty motivováni za každé Sipo? Že už i k nabizení pastelek nutí seniory k docházení na pobočky. Je toto správné chování a přístup zaměstnance.


Produkt

Pošta Teplice-Řetenice


Požadované řešení

Důkladné proškolení zaměstnanců o tom, že senioři v této době nemají zbytečně vycházet ven dle nařízení vlády např z 20.3.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2020 07:55, před 5 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.