Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Můj tatínek jsi chtěl zrušit platbu Sipo, aby se v této době vyhýbal kontaktu s lidmi na poště, a platil vše jen inkasem a trvalým příkazem z účtu. Pracovnice za přepážkou ho neustále přesvědčovala, že může nadále chodit na poštu a vše platit u nich na přepážce. Jsou pracovníci pošty motivováni za každé Sipo? Že už i k nabizení pastelek nutí seniory k docházení na pobočky. Je toto správné chování a přístup zaměstnance.
Pošta Teplice-Řetenice
Důkladné proškolení zaměstnanců o tom, že senioři v této době nemají zbytečně vycházet ven dle nařízení vlády např z 20.3.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.