Společnost


DIRECT pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#41659Poškození čerpadla, čerpadlo vyhazuje pojistky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 měsíců 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2020, před 5 lety

Vladan Sigmund

Znění stížnosti

Dobrý den, bylo mi odmítnuto plnění poškození čerpadla, které je po 3 letech nepoužitelné, došlo ke zkratu v čerpadlu a vyhazuje pojistky.Doložil jsem vyjádření opravce i vyjádření ČEZ dodatečně a nikdo mi nesdělil jak při odmítnutí plnění dále postupovat.


Produkt

Pojištění majetku


Požadované řešení

Obnovit likvidaci pojistné události a nebo mohu znovu nahlásit pojistnou událost, všechny relevantní doklady mám


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2020 12:19, před 5 lety

Na žádost spotřebitele je pojišťovna povinna v písemné formě zdůvodnit výši pojistného plnění, popřípadě důvod jeho zamítnutí v plné výší. Pokud spotřebitel se stanoviskem pojišťovny nesouhlasí, měl by vyslovit nesouhlas a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Taktéž je možné vyhledat pomoc advokáta a obrátit se na příslušný soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.5.2020 16:08, před 5 lety

Nahlášená událost byla řešena standardním způsobem. S ohledem na dostupné informace byla však škodní událost ukončena bez vyplacení pojistného plnění. Následně po řádném podložení škody klientem bylo šetření události obnoveno. Naše zamítavé stanovisko jsme přehodnotili a pojistné plnění klientovi uhradili.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2020 06:11, před 5 lety

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2020 16:52, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.6.2020 18:02, před 5 lety


Vladan Sigmund

Pojišťovně Direct jsem doložil další doklady a pojišťovna přehodnotila situaci a vyplatila mi škodnou událost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 11:34, před 4 lety

Stížnost s ohledem na výše uvedené uzavíráme a děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.