Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jsem premium členem od 16.9.2019. Od 23.11.2019 se snažím zrušit členství, na první email mi bylo zodpovězeno a pak již žádná komunikace. Několikrát jsem posílal oficiální výpověď dle jejich postupu, ale žádná reakce a dnes mi bylo strženo z účtu částka 2934,-
Dá se s tím něco dělat? Je to nehorázná společnost, bohužel nelze dohledat žádný kontakt..
Děkuji moc za pomoc a odpověď.
Matějašek Zdeněk
Seznamka C-Date
Zrušení členství a případná pomoc o vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel smlouvu řádně ukončil ještě před tím, než došlo k jejímu automatickému prodloužení, nebyla společnost oprávněna účtovat si členský poplatek za následující období. Spotřebitel by nyní mohl společnost vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení, neboť společnost získala majetkový prospěch na základě právního důvodu, který ale ukončením smlouvy odpadl. Nevrátí-li společnost majetkový prospěch ani poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby taktéž kontaktoval svou bankovní společnost a využil bankovní nástroj nazývaný chargeback. K žádosti o provedení zpětné platby doporučujeme přiložit komunikaci se společností, ze které vyplývá, že smlouva již byla ukončena a společnost tak nebyla oprávněna účtovat si členský poplatek.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Děkuji moc a posílám na uvedenou adresu,pokud se někdo ozve, tak dám vědět.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.