Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. jde o zásilky od pana Jiřího Žáka pro pana Ing. Michala Mezera, 1 Pluku 206/7 18600.
První zásilka ze dne 11.3.2020 RR828350312cz a druhá ze dne 14.4.2020 RR828350745cz. Přičemž po prvním nezdaru jsem v den odeslání druhé zásilky volala na doručovací poštu aby mi potvrdili že poštu již doručují.
Bylo mi to potvrzeno a tak jsem dopis poslala. Ne jen že dopis nedoručili ale pan Ing Mezera nebyl ani nijak obeznámen že je dopis uložen na poště .
Prosím informujte mě jak je celá věc řešená a zda mohu nadále řešit korespondenci přes poštu a nebo takto důležité věci řešit jinak. Vaše vyrozumění pošlu i na finanční úřad u kterého je možné že tento měsíc dojde k řešení prodlení díky poštovní chybě a tudíž pozdního dodání důležitých podkladu.
Děkuji za prověření celé věci Hedvika Herynková
Napsaní vyjádření které mohu zaslat na FÚ a upozornění poštovní pobočky aby se celá věc již neopakovala.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman