Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U vaší společnosti jsem si zaplatil měsíc na zkoušku. Zjistil jsem, že mi tato služba nevyhovuje a proto v ní dále nechci pokračovat. Proto si přeji, aby jste veškeré informace o mne včetně inernetových prafilů zrušili a dále mne už ani prostřednictvím dalších firem nekontaktovali. Vaše pokusy o další platby považuji za neoprávněné, protože jsem o nich nebyl včas a viditelně informován. ID USVUJF42
Automatické prodlužování služby a pokusy o neopráněné stržení peněz z účtu.
Zrušení členství, zrušení profilu a zapomenutí toho, že pro tuto firmu existuji včetně firem na ně navázaných.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat. Závazek v logice výše uvedeného by tak skončil uplynutím původně sjednané doby a nebylo by možné po spotřebiteli požadovat poplatek spojený s automatickou prolongací. Přesto doporučujeme spotřebitel z preventivních důvodů závazek (navíc i) vypovědět.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Je toto skutečná adresa pro komunikaci nebo zas jen mrtvá schránka
Jak jsme uváděli i u druhé stížnosti spotřebitele: Dle našich zkušeností společnost na e-maily reaguje, ale se zpožděním a mnohdy prostřednictvím automatizovaných zpráv. Bohužel však jiné spojení na společnost příliš neexistuje. Zda to spotřebitel vyzkouší nebo se rovnou obrátí na příslušné státní orgány.
tak tady jsme se posunuli, prémiové členství zrušeno teď čekám jestli zruší i profil to zatím neprovedli a ani nenapsali, kdy tak učiní. Nechci totiž, aby tato společnost nakládala s mými osobními údaji.
Spotřebiteli doporučujeme si komunikaci se společností pečlivě ukládat a pokud nebude požadavek vyřízen, pravidelně ho opakovat (urgovat).
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla rychle reagovat i zde.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.