Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#41668Nevhodné chování ostrahy Lidl Hlučín

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2020, před 5 lety

Lucie Burá

Znění stížnosti

Dobrý den, bohužel musím podat stížnost na pracovníka ostrahy v Lidlu Hlučín,kde jsem šla po 9hodine jako doprovod s maminkou nad 65let. Pracovník ostrahy na nás zařval,že tam nemáme co dělat a když jsem mu vylíčila situaci, křičel na mě,že si chci nakoupit,"ty doprovode" nejen, že celá jeho scéna byla velice trapná a ponižující, nakonec nás pustil. Stěžovala jsem si u pracovnika Lidlu,který řekl,že mu domluví, podotýkám,že v prodejně nás mladších jako doprovod bylo více se špatnou zkušenosti. Jenže jakmile jsme vyšly z prodejny , stejný pracovník začal na nás znova řvát před ostatníma lidma"to jsou ty dvě co tu lezou" a to už bylo na mě moc!!!Ze zákona mám právo doprovodit osobu starší 65let na nákup
a nechápu proč mě daný zaměstnanec takto hrubě napadal a ponižoval.To bylo poprvé a naposledy,co jsem nakupovala s mamkou v Lidlu v danou dobu.


Požadované řešení

Žádám pracovníka ostrahy, který dne 23.4.2020 kolem 9hodiny stál a vyhazoval zákazníky od prodejny : písemnou omluvu na urážce na cti. Burá Lucie Smrková 228/19 Hošťálkovice. Děkuji za kladné vyřízení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2020 12:29, před 5 lety

Pro seniory nad 65 let a držitele průkazů ZTP/P starších 50 let a jejich nezbytný doprovod je vládou vyhrazena nákupní doba, aktuálně od 8:00 hod. do 10:00 hod.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2020 14:11, před 5 lety

Dobrý den, paní Burá,

za tuto situaci se velmi omlouváme. Opětovně Vaši stížnost předáme vedení dané prodejny, aby ostrahu opětovně proškolilo ve vstřícnosti k zákazníkům.

Děkujeme tedy za upozornění a přejeme pokud možno pěkný týden. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.4.2020 15:01, před 5 lety


Lucie Burá

Dobrý den, myslím si, že proškolení daného pracovníka je zbytečné, nejsem jediná kdo si na stejnou osobu stěžuje, je to prostě hulvát a kazí Vám dobré jméno. Kdybych se já stejně chovala v práci, už tam nejsem. Děkuji tedy za Vaš čas a opravdu danému Lidlu v Hlučíně se opravdu vyhnu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.