Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
Kupovali jsme v lidlu 2 nutelly 1KG a za cenu 149,- 2x
Při příjezdu na chatu jsme zjistili, že za etiketou je prasklé sklo.
Nutellu jsme museli vyhodit protože nebudu riskovat, že mi děti sní sklo,...
Učtenku nemám...
A nejbližší lídl je celkem daleko...
Jsme na chatě.
Žádám o pokud možno prosím proplacení jedné nutelli na BÚ.
Děkuji
Gelner
:::
Volal jsem na Tel. +420 800 115 435 , a čekal jsem 27 min nakonec jsem to ukončil.
Píšu sem
Nutella lískooříšková pomazánka 1000G 149,-Kč
Proplacení nutelli
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatit práva z vad prostřednictvím reklamace i na dálku. Jako nejefektivnější varianta se jeví e-mailová komunikace, kdy spotřebitel může společnosti poskytnout kromě písemného vyjádření (ve kterém by měl identifikovat kupní smlouvu, výrobek, vadu a požadované řešení) i fotografie vady, které by mohly společnosti pomoci v dalším rozhodování o procesu reklamace (např. bude-li vada zcela zjevná, společnost může reklamaci uznat okamžitě a nebude patrně ani nutné zboží doručovat společnosti k bližšímu posouzení).
V komunikaci by si obě strany měly vyjasnit, zda bude nutné, aby byl výrobek doručen společnosti k posouzení odůvodněnosti reklamace a pokud ano, pak také kam by měl spotřebitel vadné zboží doručit.
Dobrý den, pane Gelnere,
tato situace nás mrzí. K reklamaci je však nutné reklamovaný produkt zavést zpět do prodejny, abychom Vám mohli vyplatit peníze zpět.
Děkujeme za pochopení a přejeme fajn den.
Lidl Česká republika
Dobrý den,
Od daně prodejny jsme 45KM
A po otevření víčka se celý nutela rozpadla.
Můžete mi říct jak jsem to měl dovézt?
Zkuste se nad tím teď prosím trošku zamyslet
Děkuji
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Ještě jednou dobrý den, pane Gelnere,
situace nás mrzí, prosíme však o pochopení, že reklamovaný produkt musím být zavezen k řádnému prohlédnutí do prodejny. V případě, že bychom reklamace uznávali na základě zprávy, mohlo by docházet k jejímu zneužívání.
Děkujeme za pochopení a přejeme fajn den.
Lidl Česká republika
Dobrý den,
Aha chápu vás a chápu vaší situaci.
Dle zprávy co jste odepsali jsem pochopil, že by se jednalo o první takovou žádost.
Chtěl jsem se zeptat zda by nemohla společnost Lidl udělat výjimku?
Jako 149,- nenajdu jen tak na zemi.
A opravdu v takovém stavu v jakém byla nutella po otevření nebylo snad ani možné ji převést. Střepy a vyteklá nutella.
Děkuji za odpověď.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na žádost spotřebitele.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.