Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již 2 roky mám sídlo společnosti v Ruzyni. Od začátku má pošta problémy s doručováním pošty.Zpočátku mi doručovali poštu na adresu a když jsem si stěžovala, že mi chybí zásilky, sepsala jsem na poště "odnos", tzn. vyzvedávání v místě pošty u přepážky. Situace se dodnes nezlepšila, nikoho na poště to nezajímá. Když jsem šla za jednou z několika vedoucích, tak mi řekla, že jí bolí hlava a že mi dá kus papíru, abych si to sepsala, což jsem samozřejmě neudělala. Celé 2 roky mi zde říkají, že poštu rozdělují doručovatelky. Tak nevím, co dělají vedoucí, kdo má nějakou zodpovědnost.
Česká pošta s.p., ulice Vlastina, Praha 6 Ruzyně
Zodpovědnost za doručení zásilek
|
Tweet |
Pošta má povinnost dodat v souladu s uzavřenou smlouvou. V tomto případě doporučujeme podat písemnou stížnost.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.