Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#4168Nedodané poštovní zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 21 minut

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2014, před 10 lety

Dagmar Čechová

Znění stížnosti

Již 2 roky mám sídlo společnosti v Ruzyni. Od začátku má pošta problémy s doručováním pošty.Zpočátku mi doručovali poštu na adresu a když jsem si stěžovala, že mi chybí zásilky, sepsala jsem na poště "odnos", tzn. vyzvedávání v místě pošty u přepážky. Situace se dodnes nezlepšila, nikoho na poště to nezajímá. Když jsem šla za jednou z několika vedoucích, tak mi řekla, že jí bolí hlava a že mi dá kus papíru, abych si to sepsala, což jsem samozřejmě neudělala. Celé 2 roky mi zde říkají, že poštu rozdělují doručovatelky. Tak nevím, co dělají vedoucí, kdo má nějakou zodpovědnost.


Produkt

Česká pošta s.p., ulice Vlastina, Praha 6 Ruzyně


Požadované řešení

Zodpovědnost za doručení zásilek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2014 11:08, před 10 lety

Pošta má povinnost dodat v souladu s uzavřenou smlouvou. V tomto případě doporučujeme podat písemnou stížnost.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.