Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41681Balík uložen do parcelshopu, po několikáté

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2020, před 5 lety

Lucie Szenová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dnes mi přišlá sms zpráva, že kurýr mezi 13-15h doveze muj objednaný balík.
Místo telefonátu, že je kurýr na místě mi přišla sms zpráva, že balík je uložen v parcelshopu.
Bohužel to neni poprvé a hádam, že nejsem první ani poslední s tímto problémem.
Přiljde mi to velmi neprofesionální a nepochopitelné, člověk si zaplatí službu kurýra proto
aby mu kurýr balík dovezl až na místo bydliště a ne proto aby si ho vyzvedaval v parcelshopu, to si ho tam muže nechat doručit rovnou. Stalo se mi to minimálně 2x, doopravdy nejsem typ člověka co podává stížnosti, ale už mě to velmi rozčílilo. S Vaší společností už doopravdy znovu objednavat nebudu, zajištěte si to, že Vaši zaměstnanci doopravdy dělají to co mají.


Produkt

Zásilka číslo: 40595761044


Požadované řešení

Začít plnit svou práci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2020 12:20, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2020 21:53, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.