Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den.
Dnes mi přišlá sms zpráva, že kurýr mezi 13-15h doveze muj objednaný balík.
Místo telefonátu, že je kurýr na místě mi přišla sms zpráva, že balík je uložen v parcelshopu.
Bohužel to neni poprvé a hádam, že nejsem první ani poslední s tímto problémem.
Přiljde mi to velmi neprofesionální a nepochopitelné, člověk si zaplatí službu kurýra proto
aby mu kurýr balík dovezl až na místo bydliště a ne proto aby si ho vyzvedaval v parcelshopu, to si ho tam muže nechat doručit rovnou. Stalo se mi to minimálně 2x, doopravdy nejsem typ člověka co podává stížnosti, ale už mě to velmi rozčílilo. S Vaší společností už doopravdy znovu objednavat nebudu, zajištěte si to, že Vaši zaměstnanci doopravdy dělají to co mají.
Zásilka číslo: 40595761044
Začít plnit svou práci.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.