Společnost


ROPETA LTD - Huglo.cz

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41687Neuznaná reklamace, nemožnost vrátit zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2020, před 5 lety

Lenka Fránková

Znění stížnosti

Dobrý den,
i já bych se ráda podělila se svou zkušeností se společností Huglo - krásně nafocené a dobře vypadající zboží, stránky budící dojem slušné společnosti... ve skutečnosti přišlo v několika balíčcích z Číny naprosto nekvalitní, zapáchající a nepoužitelné zboží.
To jsem ihned reklamovala, reklamace byla zamítnuta s tím, že bych měla doplňovat nějaké údaje:

"Vážený zákazníku,
je nám to velice líto, ale musíme Vaši žádost o reklamaci zamítnout z důvodu nesplnění podmínek pro otevření reklamačního protokolu.
Dámské elegantní šaty Adelyn, Dámské dlouhé módní šaty Lillian
Důvodem zamítnutí je: dle Vámi zaslané fotodokumentace neshledáváme vadu produktu
Žádáme Vás o upřesnění vady.
Dámská zimní nepravidelná halenka Ayana - pro vyřízení reklamace Vás poprosíme o zaslání fotografie kde bude zřejmé že velikost produktu nesedí s velikostí uvedenou v naší velikostní tabulce. Ideálně aby na fotce s reklamovaným produktem byl vidět i metr. Případně dopsat o kolik cm/mm velikost nesedí.
Pakliže si přejete pokračovat v žádosti o reklamaci, prosíme Vás o dodání potřebných informací či dokumentů.
Děkujeme za pochopení."

Odepsala, jsem že zboží vracím v zákonné lhůtě a tudíž nemusím nic doplňovat ani vysvětlovat, pouze žádám o adresu, kam zboží vrátit a o vrácení peněz.

Na to přišla odpověď o tom, že si mohu přečíst nějaké jejich "FAQ" na stránkách.

Ráda bych se připojila k hromadné stížnosti nebo žalobě na tuto společnost a proto prosím, pokud ji někdo bude organizovat, aby mě oslovil.
Objednávala jsem 2.2.2020, celková částka 2.114 Kč.

Toto jednání bychom neměli tolerovat.
Přeji krásný den a hodně štěstí všem podvedeným, Lenka


Produkt

Dámské elegantní šaty Adelyn Color: 1, Size: XL 1 819 Kč Dámské dlouhé módní šaty Lillian Color: blue, Size: XL 1 279 Kč Dámské dlouhé módní šaty Lillian Color: Brown, Size: XL 1 279 Kč Dámská zimní nepravidelná halenka Ayana Barva: Blue, Velikost: XL 1 679 Kč Poštovné Pojištěná zásilka Balné Suma celkem 0 Kč 39 Kč 19 Kč 2114 Kč


Požadované řešení

Chtěla bych v zákonné lhůtě vrátit nekvalitní zboží a získat zpět peníze za něj.
Dále bych se ráda připojila k hromadné žalobě na tuto společnost, pokud ji bude někdo podávat. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2020 08:40, před 5 lety

Jelikož byla kupní smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Prodávající je následně povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky ve lhůtě 14 dní ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě nevrátí, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty (např. e-mailovou komunikaci), které prokazují, že se pokoušela odstoupit od smlouvy, ale z důvodů na straně prodávajícího jí to nebylo umožněno.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2020 16:09, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.