Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 20.4.2020 jsem cestovala z Prahy hlavního nádraží do Benešova(spoj č.727),odjezd 17.31 směr České Budějovice.
Pokladny na nádraží byly v té době zavřené a tak jsem si koupila jízdenku ve vlaku(internet v mobilu nemám).
Jaké však bylo mé překvapení,když mi průvodčí(služební průkaz č.30081)naúčtovala manipulační přirážku 40,-Kč,přestože jsem ji informovala,že pokladny byly zavřené.
Rovněž mi řekla,že si můžu klidně stěžovat a bude mi to houby platné.
Nejde mi ani tak o peníze jako o arogantní a necitlivý přístup,a to zrovna v této složité době.
Doufám jen,že se jako váš stálý zákazník, už s touto osobou nepotkám.
Prosím o zprávu,jak byla má stížnost vyřízena.
Domluva.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.