Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
19.5.2014 jsem v prodejně kabelek ve Václavské pasáži v Praze 2 koupila cestovní tašku. Poprvé (a naposled) jsem ji použila 21.7.2014 při cestě do Poděbrad. Měla jsem v ní oblečení (na 10 dní, 2 boty, hygienické potřeba a knížku. Tedy žádný "nadměrný náklad". Cestou do penzionu v Poděbradech se mi taška začala špatně táhnout. Zjistila jsem, že se na tašce vzpříčilo kolečko, pokleslo, a dole se taška odřela. Celá cesta byla cca 200 m dlouhá a je úplně hladká (lázeňská kolonáda. Na celou událost mám svědky.
Závada byla reklamována 1.8. 2014. Reklamace byla zamítnuta 6.8.2014 z důvodu mechanického poškození
cestovka červená ( uvedeno na paragonu) za 499 Kč.
Požadovala jsem výměnu tašky za bezvadnou. Když to nebude možné, vrácení peněz.
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud reklamaci zamítá. Tento typ zboží podléhá normám, které musí splňovat.
Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.