Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Bohužel musím sem také napsat zkušenost s tímto e-shopem. 18. 3. jsem vytvořila objednávku, kdy 21. 3. mi přišel email, že je objednávka odeslaná. Následně jsem psala o zaslání čísla zásilky, kdy mi bylo odpovězeno, že jakmile dodavatel odešle objednávku, tak mi číslo pošlou. Poslali mi dne 16. 4. falešné číslo zásilky, které nelze dohledat a ani jsem se nikdy s takovým číslem u České pošty nesetkala. V emailu bylo napsané, že mám stále čekat, že jakmile se objednávka dostane za hranice, tak jí budu moc sledovat. Dnes je to 37 dní od vytvoření objednávky. S touto stížností jsem společnosti odeslala poslední email o tom, že chci zrušit objednávku a vrátit peníze, protože tohle chování se mi nelíbí. Prosím vyhněte se tomuto obchodu.
Zábavné zubaté roušky -více variant - 1, F 1: 1, Varianta: F
Okamžité vrácení peněz na účet z kterého jsem odeslala platbu.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.