Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41707Vrácení peněz dobropis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2020, před 5 lety

Petra Dvořáková

Znění stížnosti

Dobrý den,


před 10 minutami, jsem dokončila rozhovor s Vaším zaměstanacem na lince 595 133 533, kde jsem se dotazovala ohledně vrácení peněz za fakturu mému zaměstanavteli. Storno zájezdu jsem udělala dne 29.3.2020, kde jsem podepsala Vaší smlouvu a vy jste mi sdělili, že zaplatím STORNO poplatek ve výši 3.000,-Kč. Do dnešního dne mému zaměstnavteli uvedený dobropis od Vás nepřišel a po několika urgencích na Vaší info lince mi bylo sděleno, že toho mají Vaše fakturantky moca budete to urgovat znovu. Jaké bylo tedy dnešní sdělení, kdy Váš arogantní zaměstanec na call centru mi sdělil, že vyšel nějaký nový zákon, který se vztahuje i na můj zájezd a tudíž neví jestli budete proplácet faktury zpětně.

Já jsem zájezd nerušila kvůli nějaké koronavirové situaci, ale ze zdravotních důvodů!!!!!!! Zaplatila jsem STORNO POPLATEK. A ted bych chtěla vrátit obnos svému zaměstnavateli, který se mi již několikrát ozval.

Nechápu aroganci Vašeho zaměstance a co si dovoluje vůči klientům. S Vaší ck jsem necestovala poprvé a spoléhám na to, že tento rozhovor byl jen selhání jedince a vy se mi k věci vyjádříte a peníze dobropisem pošlete zpět mému zaměstnavateli, co nejdříve.


Požadované řešení

Vracení co v nejkratší době peněz mému zaměstnavateli


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2020 07:44, před 5 lety

Má-li spotřebitel nárok na vyplacení určité peněžní částky ze strany společnosti, která tak však neučinila ve sjednaném termínu (a nebyl-li tento termín sjednán, tak zásadně ihned po vyzvání spotřebitele), má spotřebitel možnost zaslat společnosti tzv. předžalobní výzvu dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2020 22:26, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.