Společnost


Ogroup s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41709Nevracejí penize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2020, před 5 lety

Herbert Heinz

Znění stížnosti

Po tel.komunikaci byla domluva že mi vratitepenize na účet,který jsem zaslal se zbožím .dne 7.3.1020 bylo zboží zasláno zpět!!!! Dnes je 24.4.2020 a stalepenize nejsou na účtu!!!!!!!
Nekupovat nic psát tehle firmy!!!!!!!!


Produkt

Led žárovky H4 C6 6000K sada 2 kusy


Požadované řešení

Po tel.komunikaci byla domluva že mi vratitepenize na účet,který jsem zaslal se zbožím .dne 7.3.1020 bylo zboží zasláno zpět!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2020 20:58, před 5 lety

Pokud spotřebitel využil svého zákonného práva a odstoupil od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky, které od něj na základě smlouvy přijal, ve lhůtě 14 dní od odstoupení od smlouvy. Pokud tak prodávající neučiní, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2020 20:18, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.