Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes tj. 24.4. jsem dopoledne dosta sms zprávu, že mi doručí zásilku mezi 13-15 hodinou. Tak jsem se pokoušel dovolat řidiči (číslo z SMS). Vytáčel jsem ho několikrát a nedařilo se mi dovolat. Řidič volal ve 12.44 z úpně jiného čísla, že už je na místě, povídám, že jsem čekal, že platí čas, co je v SMS, tak mi bylo sděleno, že čas je jen orientační a žemi ho již nedoručí.
Kulík Milan
Doručovat zásilky v čas, který služba avizuje.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Je-li sjednána doba plnění, je dodejce povinen plnit v této sjednané době. Dle § 1968 občanského zákoníku platí, že dlužník, který svůj dluh řádně a včas neplní, je v prodlení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.