Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#41712Nedodán návod vozidla, karta od klíčů, servisní knížka, letní kola

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2020, před 5 lety

Miroslav Janoušek

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 20. 04. 2020 má žena koupila vozidlo Škoda Rapid 2018, Praze 8 - Dolní Chabry.

K vozidlu neobdržela:
1/ servisní knížku - prý je elektronická, nedostala ale tuto informaci,
2/ manuál k vozidlu,
3/ kartu ke klíčům.
4/ letní pneumatiky, dle informace obchodníka pana Dvorského uvedená specifikace, vzorek 6 mm, originál Škoda kola z lehkých slitin 15".
Bylo slíbeno že je přivezou z Čestlic nejpozději dnes 24. 04. 20.
Dle včerejší informace od pana Veseckého je sklad do 4. 5. 20, zavřený.
Druhá informace byla že je dali jinému zákazníkovi. Což si vzájemně odporuje. Nevím tedy co je pravda!

S pozdravem, Janoušek Miroslav


Produkt

TMBEP6NHXJ4539271


Požadované řešení

1/ servisní knížku - pokud je elektronická, vyřeším si to sám.
2/ manuál k vozidlu - ať jí dají od jiného Rapida.
3/ kartu ke klíčům - čestné písemné prohlášení že kartu nemají, nedostali od předchozího majitele.
4/ letní pneumatiky - chci ty co deklaroval obchodník, pokud je nemají tak jiné ve stejné kvalitě a specifikaci. Případně 30.000,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2020 07:30, před 5 lety

Podnikatel má povinnost plnit v souladu se smluvním ujednáním. Byla-li ujednána doba, do kdy má být část plnění dodána, podnikatel musí splnit povinnost dodat zboží (dle § 1958 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) v této době i bez vyzvání věřitele. Neučiní-li tak, ocitá se v prodlení. Je-li podnikatel v prodlení, má spotřebitel právo vymáhat splnění dluhu anebo od smlouvy odstoupit. Jelikož se jedná o nepeněžité plnění, není možné žádat úroky z prodlení. Pokud však prodlení způsobilo spotřebiteli škodu, může žádat náhradu takto vzniklé škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2020 17:19, před 5 lety

Vážený pane Janoušku,
Vaši záležitost jsem prověřovala s kolegy z pražské pobočky a mám informaci, že věc by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové na pobočce s Vámi vše dořešili, včetně vydání kol. Dejte pak prosím vědět, jak jste byli spokojení.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.5.2020 19:27, před 5 lety


Miroslav Janoušek

Dobrý den, paní Míková,

2/ manuál k vozidlu = neobdržen!
3/ kartu ke klíčům = čestné písemné prohlášení že kartu nemate nám nedáte. Písemně nic nedáváte :-(
4/ letní pneumatiky = skladník je vydal k jinému vozidlu. Což je Váš problém! Dostal jsem tedy pneu z roku 2015, auto je ročník 2018!

ZÁVĚR - výhoda je že máte velkou nabídku aut, tohle ale bylo první a poslední co jsem u Vás koupil. Výkup starého a nákup nového trvalo více jak šest hodin. V půl dvanácté v noci Vám člověk podepíše vše, chce mít už klid a být doma. Pak zmatečné informace, sklad pneu je zavřený, bude otevřený 4.5.20, ne až 5.5.20... Jednání reklamačního oddělení... arogance, napíšu, řeknu volejte mě, stejně volají ženě... něco hrozného!

Všude budu říkat své zkušenosti s Vaší společností!

S pozdravem, Janoušek Miroslav

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.6.2020 14:48, před 5 lety

Vážený pane Janoušku,
podle mých informací se kolegové z pobočky několikrát spojili telefonicky přímo s majitelkou vozu a ta potvrdila, že vše je již vyřešené (a např. manuál vůbec nežádá). Záležitost tedy byla uzavřena.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.6.2020 17:34, před 5 lety


Miroslav Janoušek

Dobrý den, paní Míková,

tohle je Váš přístup, vše je vyřešená a hotovo! Ale jak to bylo vyřešené. To že jsem si to vyřešil sám nebo jsem dostal něco jiného než mi bylo slíbeno. Řeknu u Vás aby byla reklamace řešena se mnou a ne s mou ženou, stejně volají kolegové mé ženě!
Navíc jsou nepříjemní... Přemýšlím kde Vaše společnost tyhle zaměstnance hledá. To se totiž nedá naučit, s tím se musí člověk narodit. Jinak by se z toho pozvracel!


S pozdravem, Janoušek Miroslav

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.7.2020 14:58, před 5 lety

Dobrý den,
vždy komunikujeme přímo s majitelem vozu, nikoli s rodinnými příslušníky. Záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.7.2020 19:13, před 5 lety


Miroslav Janoušek

Již bez komentáře! AAA Auto / Mototechna - NEDOPORUČUJI!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2020 14:34, před 4 lety

Dobrý den,
záležitost byla prověřena a následně uzavřena.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.