Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dvakrát za sebou nedoručili 2 balíky do ruky. Jsem celý den doma a zvonek nám funguje. Nikdo mě nekontaktovat, nezvonil a přesto uvedli, že jsem nebyla zastižena. Když jsem to chtěla řešit, tak jsem se nemohla dovolat na pobočku Poštu, kam měli balík odvézt, dovolala jsem na obecné call centrum, kde mi oznámili, že s tím nemůžou nic dělat, že mám volat na pobočku, kam jsem se nemohla ten den ani další den dovolat. Nakonec jsme se dovolali a bylo nám řečeno, že mám pro balík přijít, i přes to, že jsem si zaplatila službu balík do ruky za nemalý finannčí obnos, roven zdaněné hodinové sazbě mé práce. Požádala jsem o znovu zaslání a nyní čekám, zda to vyjde. Jsem těhotná, v době covid nechci navštěvovat malou, přeplněnou poštu ze zdravotních důvodů. Je ostudné, že Česká pošta lže a nechává si platit za služby, které neplní.
Balík do ruky
Náprava procesu, pokud nemohu zajistit plnění služby, tak jí nenabízím, přestat lhát zákazníkům, se zákazníky začít komunikovat
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman