Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#41717Přišla zásilka, kterou jsem neobjednala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2020, před 5 lety

Ilona Vránová

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes jsem dostala email že na poště dne 24.4.2020 převzali do přepravy zásilku Balík Do ruky od odesílatele Helvetia Apotheke s podacím číslem DR1150941547U. Ale já nic neobjednavala osobně ani telefonicky a proto nechci tuti zásilku vyzvedávat. Prosím už nic nezasílat na moji adresu. Děkuji V.


Požadované řešení

nezasílat žádné produkty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2020 20:38, před 5 lety

Neuzavřela-li spotřebitelka se společností žádný závazek, pak není povinna zboží, které jí bylo dodáno, vyzvedávat, platit ani posílat společnosti zpět. Spotřebitelka je povinna uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednala. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění (viz § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2020 10:03, před 5 lety

Vážená paní Vránová,

pro nejrychlejší vyřízení požadavku je ideální se obrátit na zákaznické oddělení, kde je požadavek vyřešen do několika minut.

Upozorňujeme, že bez objednání nic neposíláme, pokud o zásilku nemáte zájem, nepřebírejte jí a nám se vrátí zpět.

Granule pro velkého psa jsme zrušili a zároveň jsme provedli výmaz Vašich údajů z aktivní zákaznické databáze, potvrzení zasíláme v příloze.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2020 22:09, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2020 11:53, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.