Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Byl by to spíše důvod k zasmání, kdyby po půl roce tahanic už nezačínal být k pláči. V únoru skončila moje smouva s firmou Vodafone a tím jsem zrušil také tf číslo pro jeho nepotřebnost. Doplatil jsem příslušnou zbytkovou částku a následně jsem od
operátora dostal zprávu SMS, ve které požadují uhrazení sumy 0,00 Kč (!!!). S přáteli jsme to považovali za dobrý vtip, ovšem jen do doby, než mi příšla upomínka, že to myslí vážně. Po mém protestu mi slečna na ústředně slíbila, že to prověří, ale nestalo se nic. Následně jsem již protestoval písemně, ale podle vyjádření operátora k pochybení nedošlo a platit musím. Souběžně s touto odpovědí mi ovšem naúčtovali další lichvářskou pokutu za upomínání, navíc již ve zvýšené sazbě, neboť prý mezitím došlo ke změně sazebníku. Podal jsem další reklamaci, tentokrát s kompletní dokumentací případu, ale opět šlo o pouhé házení hrachu na zeď. Než celé kolečko proběhlo, naskákalo mi mezitím od nich několik dalších pokut. Zaslaná SMS je podle posledního vyjádření údajně nedorozumění (ze kterého pro ně ovšem nic nevyplývá), ale já naúčtované pokuty do mrtě musím vyrovnat.
Má vůbec běžný občan šanci se podobným arogantním praktikám bránit ???
(Poslední odpověď plus kopii SMS mohu poslat v příloze jako .pdf)
Zrušení nesmyslných pokut
|
Tweet |
Pokud byla smlouva na uvedené telefonní číslo řádně ukončena, operátor má právo pouze na uhrazení služeb, které byly za dobu trvání smlouvy poskytnuty a pokud došlo k předčasnému ukončení smlouvy, má nárok na doplacení jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.
V případě, že společnost pochybila ve vyúčtování, které znělo na čásku 0 Kč, nemá nárok na pokutu za upomínání, dokud spotřebiteli nevystaví správnou fakturu, ve které mu bude poskytnuta lhůta pro její uhrazení, pokud částku fakturuje oprávněně.
Hezký den, pane Hanuši,
určitě bychom vás neupomínali, pokud by dlužná částka byla 0 Kč. Nemůžu se ale vyjádřit k vaší zprávě, protože neznám konkrétní situaci. Pošlete nám prosím svou zprávu včetně konkrétních údajů nebo dokumentů přes http://tam.je/formular, určitě se na to podíváme.
Děkuji a přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti dále reagovat, tímto stížnost uzavíráme.