Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
Jsem zákazníkem Vodafone před 4 a půl let.. Po dvouch letech jsem si vzala od Vas k trifu mobilní telefon. Tenkrát s tím byli nějaké problémy, že jste ho odeslali, ale číslo zásilky bylo neplatné, s tím, že telefon byl vyskladneni a odeslány, ale nebylo tak. Řešilo se to tím, že někde někdo udělal chybu a mobilní zeleň se nevyskladnil i když v systému bylo jinak.
Objednávku stě tedy z Vasi strany stornovala a udělali novou. Nastal ten samý problém a dělo se to znovu od začátku. Objednávka na pokus číslo 3 byla úspěšná. Telefon jsme obdrželi za 1Kč s novým tarifem a měsíčními splatkamy.
Abych se dostala k věci... Mobilní telefon se měl splácet 18mesicu částkou 250kc což bylo zahrnuto ve vyúčtování, mobilní telefon byl doplacení minulý rok myslím že v září čím jsi nejsem 100% jista. Každopádně letos v březnu končila dvouletá smlouva na tarif a udělal se nový. Vaše služby používá můj otec a chtěl si teď vzít na splátky nový telefon a teď po dvouch a půl letech se zjistilo, že splátky na mobilní telefon nedocházeli a chcete to celé zaplatit častka činí 4.500kc což mi přijde úplně nesmyslné chtít po někom, aby pykla za prominutím blbost některého z Vašich zaměstnanců, který udělal chybu. Dle mého a mého poradce přes operátory je nesmysl platit za chybu někoho jiného a hlavně když už smlouva, ktera byla dána na mobilní telefon s tarifem je dávno neplatná..
Chtěla bych, aby se toto nějak rozumně vyřešilo... Děkuji
Dobrý den,
Jsem zákazníkem Vodafone před 4 a půl let.. Po dvouch letech jsem si vzala od Vas k trifu mobilní telefon. Tenkrát s tím byli nějaké problémy, že jste ho odeslali, ale číslo zásilky bylo neplatné, s tím, že telefon byl vyskladneni a odeslány, ale nebylo tak. Řešilo se to tím, že někde někdo udělal chybu a mobilní zeleň se nevyskladnil i když v systému bylo jinak.
Objednávku stě tedy z Vasi strany stornovala a udělali novou. Nastal ten samý problém a dělo se to znovu od začátku. Objednávka na pokus číslo 3 byla úspěšná. Telefon jsme obdrželi za 1Kč s novým tarifem a měsíčními splatkamy.
Abych se dostala k věci... Mobilní telefon se měl splácet 18mesicu částkou 250kc což bylo zahrnuto ve vyúčtování, mobilní telefon byl doplacení minulý rok myslím že v září čím jsi nejsem 100% jista. Každopádně letos v březnu končila dvouletá smlouva na tarif a udělal se nový. Vaše služby používá můj otec a chtěl si teď vzít na splátky nový telefon a teď po dvouch a půl letech se zjistilo, že splátky na mobilní telefon nedocházeli a chcete to celé zaplatit častka činí 4.500kc což mi přijde úplně nesmyslné chtít po někom, aby pykla za prominutím blbost některého z Vašich zaměstnanců, který udělal chybu. Dle mého a mého poradce přes operátory je nesmysl platit za chybu někoho jiného a hlavně když už smlouva, ktera byla dána na mobilní telefon s tarifem je dávno neplatná..
Chtěla bych, aby se toto nějak rozumně vyřešilo... Děkuji
|
Tweet |
Pro řešenou věc je podstatné, zda spotřebitelka v souladu s vyúčtováním posílala částku na uvedený účet (pod uvedeným variabilním symbolem atp.), tedy zda byla platba skutečně placena správnému subjektu.
Pokud se spotřebitelka při platbách jednotlivých splátek řídila pokyny společnosti, což lze zkontrolovat (komunikace se společností, výpisy z účtu), a její platby byly připisovány na společností určený účet, jedná se patrně o chybu společnosti.
V takovém případě doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na společnost s relevantními podklady (např. výše zmíněné výpisy z účtů) a upozornila ji na nesrovnalosti.
Dojde-li i přes toto upozornění k vyúčtování, které bude danou částku zahrnovat, měla by spotřebitelka uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Dvořáková,
rádi celou situaci prověříme na základě reklamace, kterou můžete uplatnit přes Reklamační formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, případně poštou na adrese:
Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.