Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Opakovaně od řidiče slyším, ze odmítá přijet k brance našeho baráku, protože se mu nelíbí cesta a není si jistý, ze nepoškodí auto.
Nejde o žádnou polní cestu.
Cesta byla kolaudovana společné s naším barákem.
Denně se k nám nebo k sousedům přijíždí jiné dopravní společnosti,Košík, dpd a tak dále.
Velice často objednavame těžká balení hnojiv,substrátu atd. Nápad řidiče ze bychom měli proto přijít 150 m do kopce a pak to odnést v rukou, odmítáme akceptovat. Když tak, at sam tahá balíky...
Problém bohužel nevyřeší ani to, ze řidič svévolně uloží zásilku na poštu Zdice, protože paní z poštyjsou strašně ochotní, ale nemůžeme chtít regulérně pomocí s nakládání těžkých věcí do auta...
Adresa je CHODOUŇ 271, 26751, Chodoun
Na řidiče mám jen telefon, 730583027
Neumí li řidič řídit a odmítá dodávat balík do rukou adresáta, neměl by v té pozici pracovat.
Opakuji,nejde o jeden případ. Během dvou let ani jednou balík doručen nebyl.
Prosím o vysvětlení řídící jeho povinnosti.
V případě dalšího odmítnutí budu nucena se obrátit výš, bezprostředně na Ministerstvo vnitra.
S veškerou úctou,
Natalie Jermolajeva
Prosím o zajištění DODANI BALIKU DO RUKY
|
Tweet |
Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman