Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.4.2020 mi prisla sms, ze mi dorucen balicek. Jelikoz jsem se na balik tesil, vzal jsem si dovolenou a cely den jsem travil doma cekanim na dany balik. V 16:00 uz jsem tedy ztracel nadeji, ze by mohl prijit a z vidinou zbytecne traveneho casu cekanim jsem zavolal na cislo v sms zprave. Na druhe strane telefonu mne drze okrikl nejaky hulvat, ze rozvoz je do 18:00, tak ze ho anemam zbytecne otravovat na telefonu. Po dvou hodinach dalsiho cekani presto nikdo nedorazil. Na druhy den mi prisla zprava, ze jsem nebyl doma zastihnut a ze balicek je na poste. Ve schrance jsem samosebou nic nemel. Adresa v sms sedela. Takze Vam dekuji za jeden den cerpani dovolene cekanim na nic.
Timto upozornuji ostatni na chovani Ceske Posty. Pokud tedy nechcete byt zklamani nedorucenim na adresu a jako bonus si vyslechnout pridrzleho ridice, ktery je Ceskou Postou zrejme znechucen jeste vice nez Vy, zvolte radeji jineho dopravce.
vyresim si sam
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman