Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nechala jsem si zhotovit chatku u shora uvedené fi - s majitelem se znám již cca 20let,byl můj obchodní partner a sám mi to navrhl.Ale po pár měsících se začaly objevovat problémy.Podlaha v chatě se zvlnila-po několika urgencích je přebrousil,avšak zůstaly fleky a navíc do rovné podlahy to má daleko,navíc vypadává kyt a prkna nejsou stabilní. Možná je to proto,že chata je postavena na surových kládách.Nejsem však odborník.Po roce telefonů,sms,proseb atd.jsem poslala reklamaci písemně.Dosud není vyřešeno,jako další věci,např.podlaha na verandě je místy téměř bez barvy,i když jsem tam většinou sama a chodím v ponožkách.Levá část okenice při zavírání vypadává-2x již vypadla zcela.Dveře přístěnku jdou velice špatně zavírat,protože kování je špatně usazeno.Dveře u WC jsou prohnuté a pravá stěna se uvolnila díky podložením drobivými kameny místo dřevěného klínku.Po posledním telefonu,kdy mi zhotovitel sdělil,že neví,kdy dá vše do pořádku,protože neustále prší.Že prostě musím čekat.Byla to už pro mě poslední kapka.Pochopila jsem s konečnou platností,že jsem mu pro smích a vodí mě pouze za nos.
Obrátila jsem se na vás proto,jelikož už si nevím rady.
odstranění závad
|
Tweet |
V tomto případě byla mezi stranami uzavřena smlouva o dílo, jejímž předmětem bylo zhotovení chaty. Zhotovitel je povinen provádět dílo s odbornou péčí, podle smlouvy, řádně a v dohodnuté době. Je-li pro provedení díla stanovena závazná technická norma, musí provedení odpovídat této normě.
Nejsou-li splněny tyto požadavky, dílo má vadu. Byla-li smlouva uzavřena dle občanského zákoníku, záruční doba je tři roky.
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, je objednatel oprávněn požadovat bezplatné odstranění vady. Zhotovitel je povinen odstranit vadu bez zbytečného odkladu. K odstranění vady je zhotoviteli vhodné určit přiměřenou lhůtu. Zhotovitel je povinen vydat objednateli potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání.
Podnikatel byl námi o podané stížnosti informován. Bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost pro nemožnost jejího řešení uzavřít.