Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 16.3.2020 jsem si objednala u fy Huglo pánské tričko č. Obj. 767684 za cenu 437,- kč. Když jsem na jejich stránkách reklamovala, tak se tam objevila cena 397,- kč, což neodpovídá ceně zaplacené.
Trvalo měsíc a půl, než zboží došlo. Přišlo přímo z Číny, takže není možnost vrátit, není adresa. Zboží je brak, neodpovídá kvalitně, cenově ani velikostně. Několikrát jsem
psala emaily, ale nikdo se se mnou vůbec nebaví, neodpovídá. Prosím, poraďte co s tím mám dělat?
Děkuji za odpověď
Pánské tričko v ceně 473,- kč
Chci zboží vrátit zpět a zaroveň vrátit peníze.
|
Tweet |
Jelikož byla kupní smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Prodávající je následně povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky ve lhůtě 14 dní ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě nevrátí, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty (např. e-mailovou komunikaci), které prokazují, že se pokoušela odstoupit od smlouvy, ale z důvodů na straně prodávajícího jí to nebylo umožněno.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.