Společnost


ROPETA LTD - Huglo.cz

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41743Vrácení peněz za zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2020, před 5 lety

Jiřina Roušalová

Znění stížnosti

Dobrý den, 16.3.2020 jsem si objednala u fy Huglo pánské tričko č. Obj. 767684 za cenu 437,- kč. Když jsem na jejich stránkách reklamovala, tak se tam objevila cena 397,- kč, což neodpovídá ceně zaplacené.


Trvalo měsíc a půl, než zboží došlo. Přišlo přímo z Číny, takže není možnost vrátit, není adresa. Zboží je brak, neodpovídá kvalitně, cenově ani velikostně. Několikrát jsem
psala emaily, ale nikdo se se mnou vůbec nebaví, neodpovídá. Prosím, poraďte co s tím mám dělat?
Děkuji za odpověď


Produkt

Pánské tričko v ceně 473,- kč


Požadované řešení

Chci zboží vrátit zpět a zaroveň vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2020 17:16, před 5 lety

Jelikož byla kupní smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Prodávající je následně povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky ve lhůtě 14 dní ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě nevrátí, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty (např. e-mailovou komunikaci), které prokazují, že se pokoušela odstoupit od smlouvy, ale z důvodů na straně prodávajícího jí to nebylo umožněno.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2020 16:09, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.