Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4175Neuznání vzniklé škody

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2014, před 10 lety

Ilona Malá

Znění stížnosti

Vážený dopravce,

obracím se na vás se stížností na spoj 670003 102 ze dne 12.7.2014 z Vrchlabí, autobusového nádraží-pravidelný odjezd v 18:20

12.7. jsem přijela spojem ze Špindlerova Mlýna (dopravce KAD) 690404, který měl mít příjezd do Vrchlabí-aut-nádraží v 18:19
Zřejmě vlivem oprav na silnici, kde jsme 2x čekali na semaforu jsme přijeli do Vrchlabí v 18:25. Při příjezdu jsem již viděla odjíždět váš spoj (670003 102) na kruhovém objezdu. Dle jízdního řádu má váš spoj čekat na spoj, kterým jsem přijela –(max.15 min-tedy do 18:35)-což se však nestalo-nečekal ani zmiňovaných 5 min.

Z tohoto důvodu vznikla velice nepříjemná situace, kdy nebyla možnost jak se do Rokytnice nad Jizerou dostat, než použít služeb TAXI.

Na základě nedodržení přepravních podmínek, které inzerujete –kopie z idos: spoj 102 vyčká v zastávce Vrchlabí,aut.nádr. příjezdu spoje 107 linky 690210,spoje 106 linky 690404 nejvýše 15 minut
mi vznikla škoda ve výši 1060Kč.


Produkt

Informace ve vašem jízdním řádu-že spoje na sebe čekají mne vedla k tomu využít vaší dopravy!


Požadované řešení

Žádám vás tedy o proplacení TAXI na účet ........

V příloze zprávy zasílám účtenku z autobusu ze Špindlerova Mlýna (KAD) 690404 106 z 12.7. 2014 a účtenku za TAXI z Vrchlabí do Rokytnice nad Jizerou.

částka je 1060 Kč za TAXI-viz účtenka, ze které je možno odečíst cenu řádné jízdenky z Vrchlabí do Rokytnice nad Jizerou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2014 12:50, před 10 lety

Vyhláška č. 175/2000 Sb., o přepravním řádu pro veřejnou drážní a silniční osobní dopravu, řeší ztrátu přípoje, pokud byl sjednán v rámci jedné přepravní smlouvy. Pokud spotřebitelka neměla zakoupenou jízdenku, nevznikl mezi stranami závazkový vztah, na základě kterého by se dalo dovozovat porušení smluvní povinnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 15:33, před 10 lety

Společnost BusLine a.s. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.