Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vážený dopravce,
obracím se na vás se stížností na spoj 670003 102 ze dne 12.7.2014 z Vrchlabí, autobusového nádraží-pravidelný odjezd v 18:20
12.7. jsem přijela spojem ze Špindlerova Mlýna (dopravce KAD) 690404, který měl mít příjezd do Vrchlabí-aut-nádraží v 18:19
Zřejmě vlivem oprav na silnici, kde jsme 2x čekali na semaforu jsme přijeli do Vrchlabí v 18:25. Při příjezdu jsem již viděla odjíždět váš spoj (670003 102) na kruhovém objezdu. Dle jízdního řádu má váš spoj čekat na spoj, kterým jsem přijela –(max.15 min-tedy do 18:35)-což se však nestalo-nečekal ani zmiňovaných 5 min.
Z tohoto důvodu vznikla velice nepříjemná situace, kdy nebyla možnost jak se do Rokytnice nad Jizerou dostat, než použít služeb TAXI.
Na základě nedodržení přepravních podmínek, které inzerujete –kopie z idos: spoj 102 vyčká v zastávce Vrchlabí,aut.nádr. příjezdu spoje 107 linky 690210,spoje 106 linky 690404 nejvýše 15 minut
mi vznikla škoda ve výši 1060Kč.
Informace ve vašem jízdním řádu-že spoje na sebe čekají mne vedla k tomu využít vaší dopravy!
Žádám vás tedy o proplacení TAXI na účet ........
V příloze zprávy zasílám účtenku z autobusu ze Špindlerova Mlýna (KAD) 690404 106 z 12.7. 2014 a účtenku za TAXI z Vrchlabí do Rokytnice nad Jizerou.
částka je 1060 Kč za TAXI-viz účtenka, ze které je možno odečíst cenu řádné jízdenky z Vrchlabí do Rokytnice nad Jizerou
|
Tweet |
Vyhláška č. 175/2000 Sb., o přepravním řádu pro veřejnou drážní a silniční osobní dopravu, řeší ztrátu přípoje, pokud byl sjednán v rámci jedné přepravní smlouvy. Pokud spotřebitelka neměla zakoupenou jízdenku, nevznikl mezi stranami závazkový vztah, na základě kterého by se dalo dovozovat porušení smluvní povinnosti.
Společnost BusLine a.s. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.